بازداشتی فتنه ۸۸ دبیر سیاسی روزنامه ایران شد

در تازه ترین نمونه از این رسوخ عناصر افراطی در رسانه های مدعی اعتدال، (نسرین.و) از دستگیر شدگان فتنه ۸۸ جمعه گذشته در مراسمی بی سرو صدا در روزنامه ایران، به عنوان دبیر سیاسی این روزنامه معارفه و منصوب شد.

(نسرین.و) از عناصر دستگیر شده فتنه ۸۸ روز جمعه در مراسمی بی سرو صدا به عنوان دبیر سیاسی روزنامه دولت معارفه شد.

به گزارش ندای انقلاب، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم با شعار اعتدال، موج نفوذ و رسوخ خبرنگاران و روزنامه نگاران افراطی و حامی فتنه ۸۸ که بعضا سابقه دستگیری را دارند در رسانه های دولتی آغاز شده است.
در تازه ترین نمونه از این رسوخ عناصر افراطی در رسانه های مدعی اعتدال، (نسرین.و) از دستگیر شدگان فتنه ۸۸ جمعه گذشته در مراسمی بی سرو صدا در روزنامه ایران، به عنوان دبیر سیاسی این روزنامه معارفه و منصوب شد.
(نسرین.و) از روزنامه نگاران حامی فتنه ۸۸ است که سابقه عضویت در انجمن منحله روزنامه نگاران و نیز همکاری با نشریه چشم انداز وابسته به ملی و مذهبی ها و  روزنامه های زنجیره ای اعتماد ملی، شرق و اعتماد را دارد. وی همچنین به عنوان خبرنگار در خبرگزاری ایسنا و ایلنا و سایت خبرآنلاین سابقه فعالیت دارد.
براساس اعلام برخی منابع مطلع، وی در ایام فتنه ۸۸ به عنوان خبرنگار خبرگزاری ایلنا مستقر در مجلس به همراه شماری دیگری از خبرنگاران رسانه های زنجیره ای، نقش پررنگی در برجسته سازی موضوعات آشوب افکنانه و راهبری رسانه ای اغتشاشات را برعهده داشت که به همین علت از ورود او به مجلس ممانعت به عمل آمد.گفته شده این روزنامه نگار بازداشتی فتنه ۸۸ در تنش آفرینی در مراسم مرحوم منتظری نیز موثر بوده است.
(نسرین.و) در صفحه فیس بوک خود تلویحا از تحرکاتش برای تشنج آفرینی در مراسم مرحوم منتظری خبر داده است
(نسرین.و) ۷ دی ۸۸ از سوی دادگاه انقلاب دستگیر شد و بنا به آنچه “بولتن نیوز” در آن ایام گزارش داد “وی حضور چشمگیری در اغتشاشات ۸۸ داشته است و در همان ایام در مصاحبه ای که از سوی ابراهیم یزدی منتشر کرده بود، محورهای ضدانقلابی چون استبدادی خواندن نظام و زیر سوال بردن قانون اساسی را در رسانه های مختلف منتشر کرده بود”.
وی اخیرا در صفحه فیس بوک خود با اشاره به حضورش در زادگاه مرحوم منتظری -شیخ ساده لوح- نوشته است:”خدا قسمت کرد چهار سال بعد از اینکه با حکم شرکت در مراسم ارتحال منتظری راهی یه {زندان} شدم {که کاملا دروغ بود} برم به دیار منتظری. اونم در فاصله کوتاهی از سالگرد ارتحالش. تنها نجف آبادی ها هستند که جسارت دارند پوستر مرجع مرحوم رو به اندازه قدی در سطح شهر هم که نه لااقل جلوی حسینیه اعظم و حسینیه عرب ها {با تلفظ خودشون عربا} نصب کنند. والحق که فقط نجف آبادی هان که هم هنوز یاد منتظری اند و هم در مراسمش شرکت می کنند. در فیلمی از مراسم چهارمین سال درگذشتش فقط عمادالدین باقی بود و هادی قابل و اهل خانواده و نجف آبادی ها {نجب بادی ها}!!! جای همه اونایی که برای مشهور شدن هم که شده میرفتن به دیدار مرجع محبوس خالی بود. نمیدونم واقعا خاک سرده که یاد مرحومی اینچنین رو از یادها پاک میکنه، یا این روزها وصل شدن به منتظری دیگه برای بعضی ها نون و آب نداره یا اینکه دیگه پست ها رو گرفتن نیازی به این انتصاب ها نیست و یا….
هر چی که هست خیلی دلگیر بود. جای خیلی ها خالی بود. الان که دیگه ۸۸ یا ۸۹ نیست بگیم خیلی ها در حبس بودن…پس چرا؟؟
خدایش بیامرزد.”