تجلیل از ۷ دانش‌آموز فعال‌فرهنگی میبد درهمایش باشکوه جبهه‌فرهنگی‌

به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز، نوجوان و بسیج دانش‌آموزی شب گذشته، چهارمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد با شکوه هرچه تمامتر در رضویه فیروزآباد میبد برگزار شد.

به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز، نوجوان و بسیج دانش‌آموزی شب گذشته، چهارمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد با شکوه هرچه تمامتر در رضویه فیروزآباد میبد برگزار شد.

به گزارش “میبدما”، در این همایش که بسیاری از فعالان فرهنگی و انقلابی میبد و حجت الاسلام و المسلمین نجیمی(مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد) شرکت داشتند، از میان مسئولین تنها حجت الاسلام و المسلمین حسنی (امام جمعه موقت میبد)، محسن موحدی‌فر (رییس آموزش و پرورش شهرستان) و سرهنگ امیر فلاح (فرمانده سپاه ناحیه میبد) حضور یافتند.

سخنران اول این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی‌زاده که پیرامون مدارس نور (که به تازگی در میبد آغاز به کار نموده) و اهداف آن برای حضار به ایراد سخن پرداخت.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل امامی با مقایسه نظام آموزش و پرورش و انتخاب رشته در ایران و اروپا، آسیبهای مبنایی و راهبردی سبک فعلی انتخاب رشته در ایران را با استفاده از مدل الگوگرفته شده از روایتی از امیرالمومنین(ع) تبیین نمود.

در ادامه این مراسم به حضار دانش‌آموز و نوجوان، کتاب «شیرین‌تر از عسل» و به افراد بزرگسال، کتاب «توجیه‌المسائل کربلا» (به قلم سید علی اصغر علوی) تقدیم شد و بخشهایی از کتاب اخیر قرائت گردید. این اقدام بخشی از نذر فرهنگی یک خیر بود که در این مراسم ادا شد.

تجلیل از هفت دانش‌آموز فعال و نخبه فرهنگی و انقلابی میبد، بخش بعدی مراسم بود که طی آن از آقایان محمد داوود فلاحی، احمد رضا علیخانی، زهرا و زهره دهقانی، سینا دهقانی، فاطمه قیاسی و محمد هادی فلاح به دلیل تلاشهای خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و انقلابی با اهداء جوایزی تقدیر شد.

پایان بخش این مراسم باشکوه، عکس یادگاری ‌دسته جمعی حضار بود.

تصاویر چهارمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد، متعاقبا منتشر خواهد شد.