نکته‌ای مهم درباره این دروغ بزرگ که «۳۰درصد مردم ایران گرسنه‌اند»!

این آمار یعنی آنکه حدود ۲۴ میلیون نفر از ایرانیان حتی قدرت خرید نان برای سیرکردن شکمشان ندارند؛ آماری که شاید برای فقیرترین و عقب مانده ترین کشورهای دنیا هم مصداق نداشته باشد.

سه روز قبل، خبرگزاری مهر از قول معاون جنجالی وزیر بهداشت، دکتر علی اکبر سیاری نوشته بود: “در حال حاضر ۳۰ درصد مردم کشور گرسنه اند و نان خوردن ندارند که این آمار را وزارت رفاه هم تائید می کند.”

به گزارش “میبدما”، این آمار یعنی آنکه حدود ۲۴ میلیون نفر از ایرانیان حتی قدرت خرید نان برای سیرکردن شکمشان ندارند؛ آماری که شاید برای فقیرترین و عقب مانده ترین کشورهای دنیا هم مصداق نداشته باشد.

13920708140959601_PhotoL

بلافاصله این آمار در سایتهای کشوری و به خصوص رسانه های ضدانقلاب گسترش یافت و خوراک خبری بسیار خوبی برای معاندین علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شد.

اما معاون وزیر بهداشت در گفتگو با یکی دو رسانه بسیار کم مخاطب این مطالب را تکذیب کرد و البته تکذیبیه وی به اندازه یک هزارم اصل آن خبر کذب انتشار نیافت.

حال سوال اساسی این است که این دروغ شاخدار را خبرنگار خبرگزاری مهر از خود درآورده یا اینکه معاون بهداشتی وزیر بهداشت آن را به جامعه تحویل داده؟!

موضوعی که حتما بایستی تکلیفش روشن شود تا هرکسی به خود اجازه ندهد به این راحتی آبروی جمهوری اسلامی را به بازیچه بگیرد.