ادارات آموزش و پرورش میبد، اردکان و بهاباد تفاهم نامه امضاء کردند

بهره وری بهینه از نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی یک ضرورت است و ادارات آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا از امکانات موجود و خدماتی که هنرستانها، اردوگاهها، کانون‌های فرهنگی و تربیتی ارائه می‌کنند نهایت بهره را ببرند

امضای تفاهم نامه سه جانبه بین ادارات آموزش و پرورش اردکان، میبد و بهاباد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره وری حداکثری از ظرفیت‌ها صورت گرفت.

” علی دهقان بهابادی” گفت: این تفاهم نامه سه جانبه کار جدیدی است که در راستای فراهم آوردن زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره وری حداکثری از ظرفیت‌ها‌ی آموزش و پرورش صورت می‌گیرد .

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش افزود: بهره وری بهینه از نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و پرورشی یک ضرورت است و ادارات آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا از امکانات موجود و خدماتی که هنرستانها، اردوگاهها، کانون‌های فرهنگی و تربیتی ارائه می‌کنند نهایت بهره را ببرند.

وی خاطرنشان کرد در این پیمان سه جانبه امکان بهره مندی شهرستانها از ظرفیت‌های یکدیگر فراهم می‌شود و این کار جدیدی است که برای اولین بار دراستان صورت می‌گیرد.

“دهقان ” یادآورشد براساس این تفاهم نامه سه اداره آموزش و پرورش اردکان، میبد و بهاباد در انجام امور آموزشی و پرورشی معین یگدیگر خواهند بود.

 

منبع: شهروند اردکان، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش