معضل تجمع روزانه کارگران غیربومی درخیابان ۷تیر میبد برای خانواده‌ها+تصاویر

این خیابان که محل تردد جمع زیادی از اهالی میبد مخصوصاً دختران و زنان شاغل و محصل و دانشجوی میبدی در ساعات اولیه صبح است، به محلی تبدیل شده است که آرامش فکری و ذهنی بسیاری را از بین برده است.

  • گزارشگر و عکاس: احمد کریمی

خیابان “هفت تیر” مدتی است که شاهد تجمع و حضور اتباع غیر ایرانی برای کار و فعالیت می‌باشد.

این تجمع که قبل از این در محدوده امامزاده سید صدرالدین قنبر شکل می‌گرفت، حواشی ناخوشایندی به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، چند روز قبل یکی از اهالی میبد، شاهد درگیری فیزیکی بین این افراد بوده است که همین دلیلی شد تا با گزارشی تصویری به سراغ این معضل برویم.

این خیابان که محل تردد جمع زیادی از اهالی میبد مخصوصاً دختران و زنان شاغل و محصل و دانشجوی میبدی در ساعات اولیه صبح است، به مکانی تبدیل شده است که آرامش فکری و ذهنی بسیاری را مختل کرده است. زنان و دخترانی که مجبور به عبور و مرور در این خیابان و در مقابل تجمعات چند نفره هستند، مسلماً از این موضوع دل خوشی ندارند،

همچنین، خبرنگار “میبدما” در مورد این خیابان و حواشی آن با چند تن از اهالی نیز گفتگو کرده است و دیگران نیز این موضوع را تایید کرده اند.

به نظر میرسد متولیان امر بایستی نسبت به نقل مکان این افراد از خیابان هفتم تیر به سوی محلی خارج از محلات و خیابان و کوچه های مسکونی اقدام نمایند، مطمئناً افرادی که نیاز به کارگر غیر ایرانی دارند، به جای رفتن به خیابان هفت تیر، می توانند به مکانهای دیگری چون روبروی شهرک مهاجر نشین نیز مراجعه کند.

تصاویر حضور دسته‌ای کارگران مهاجر در جای جای خیابان هفت تیر:

photo_2016-04-26_15-00-40 copy photo_2016-04-26_15-00-58 copy photo_2016-04-26_15-01-19 copy photo_2016-04-26_15-01-26 copy