جوابیه شیشه اردکان درباره عدم‌دفن‌نخاله درمعدن‌نیوک خلاف‌واقع از آب درآمد+سند

به مسئولین این کارخانه توصیه می گردد که به دور از سیاه نمایی و سیاسی نمودن مسائل،قوانین را رعایت نمایند و نیز از مسئولین منابع طبیعی و محیط زیست درخواست می گردد که برخورد جدی با این مسئله زیست محیطی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ندای ندوشن؛پیرو جوابیه کارخانجات شیشه اردکان در رابطه با خبر نگارش شده در این رسانه با عنوان”تخلیه نخاله در معدن سیلیس نیوک”که در جوابیه این خبر را به کاملا کذب دانسته است و این موضوع را ضربه به شهر اردکان و خانواده هفت هزارنفری شیشه و همچنین تیره شدن بیش از پیش روابط بین دو شهر اردکان و میبد دانسته است.

لذا برخود لازم دیدیم جوابی به جوابیه این کارخانه جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبان خود نگارش دهیم و مدرکی برای اثبات ادعای خود نیز ارائه نماییم.

اول اینکه نفس ارسال جوابیه از طرف کارخانه شیشه اردکان حرکتی مثبت و قابل تقدیر است که به عنوان یک رسانه در حوزه خبر وظیفه خود می دانم از آنان تشکر کنیم.

دوم اینکه نمی دانیم نویسنده یا نویسندگان محترم جوابیه قبل از ارسال،مروری کوتاه بر نوشته خود داشته اند یا نه ؟ویا در مورد صحت و سقم این موضوع تحقیق کرده اند یا نه؟
شک نداشته باشید که دغدغه و نگرانی ما برای وحدت و همدلی بین شهرستان های استان اگر بیشتر از شما نباشد قطعا کمتر از شما نیست.

لذا این جوابیه ما را بر آن داشت تا نامه ای که منابع طبیعی شهرستان میبد در تاریخ۱۳۹۴/۸/۲۸به این کارخانه ارسال نموده است که ثابت کننده خبر این رسانه است را منتشر نماییم که ادعای بی پایه و اساس این کارخانه را تکذیب می نماید.

در پایان به مسئولین این کارخانه توصیه می گردد که به دور از سیاه نمایی و سیاسی نمودن مسائل،قوانین را رعایت نمایند و نیز از مسئولین منابع طبیعی و محیط زیست درخواست می گردد که برخورد جدی با این مسئله زیست محیطی صورت گیرد.

216541874-e1449129714980