تصاویر میبدما از یک اتفاق بسیار ارزشمند در این شب‌های پارک بهاران میبد

می توان در وسط یک پارک مردم را به دین دعوت کرد و در این راستا گروهی که مسجد و محراب را به صحنه اجتماع آوردند و برای حل مشکلات خانواده ها، خود را در دسترس مردم قرار دادند تا بدون نوبت گرفتن و تشریفات مشکلات مردم را حل کنند

  • عکاس: حسین بهجتی

دین اسلام محدود به مسجد و محراب نیست و دینداری هم تنها متعلق به مسجد نمی شود می توان در وسط یک پارک مردم را به دین دعوت کرد و در این راستا گروهی که مسجد و محراب را به صحنه اجتماع آوردند و برای حل مشکلات خانواده ها، خود را در دسترس مردم قرار دادند تا بدون نوبت گرفتن و تشریفات مشکلات دینی، اجتماعی، خانوادگی و فردی مردم را حل کنند؛ روحانیونی که برای حفظ ارزش های ناب اسلامی ساده و بدون تشریفات دل بله دریا زدند.

به گزارش “میبدما”، برنامه های انجام شده در نمایشگاه نسیم معرفت پارک بهاران در مدت دوماه و نیم

مشاوره تخصصی(دینی، خانوادگی، تربیت فرزند و …..)
پاسخ به مسائل شرعی
غرفه نقاشی کودکان
غرفه سرگرمی و تفریحات کودکان
نمایشگاه کتاب
غرفه صالحین
نمایشگاه سبک زندگی
اجرای جشن های شاد همراه با سخنرانی در زمینه مسائل خانوادگی در شب های جمعه

و از جمله افتخارات اجرای این طرح که با همکاری بسیار عالی نیروی انتظامی و واحد امر به معروف شهرستان همراه بود کاهش چشم گیر بی حجابی در سطح پارک بهاران را می توان ذکر کرد.

این نمایشگاه به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج میبد و با همکاری شهرداری،شورای اسلامی شهر و روحانیون فعال شهرستان میبد در پارک بهاران این شهرستان برگزار شده و تا پایان تابستان ادامه دارد.

قابل ذکر است این نمایشگاه شامل برنامه های متنوعی است که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در داخل نمایشگاه آغاز می شود و تا ساعت ۲۳ ادامه دارد.

ایستگاه های شادمانه ویژه دختران و پسران، غرفه مشاوره دینی، غرفه مشاوره خانواده ، نمایشگاه عکس با موضوع سبک زندگی ، نمایشگاه کتاب ، فوتبال دستی انسانی ، مسابقه دارت و… ازجمله برنامه های نمایشگاه نسیم معرفت می باشد که همراه با اهدای جوایز و برگزاری جنگ شبانه در پنج شنبه ها می باشد.

2 (16) 2 (15) 2 (17) 2 (2) 2 (3) 2 (4) 2 (5) 2 (6) 2 (7) 2 (8) 2 (9) 2 (10) 2 (11) 2 (12) 2 (18) 2 (1) 2 (14)