اقامه نمازجمعه‌ میبد توسط امام‌جمعه‌ تفت!/ سفر نقیبی‌زاده به‌ کشورهای اروپایی/ فروش‌ علنی قلیان در میبد

در جریان مراسم دعای ندبه یکی از تشکلهای فرهنگی-مذهبی شهرستان میبد، یکی از هواداران کاندیدای فعال بسیاری از انتخاباتهای مجلس حوزه انتخابیه میبد با در دست گرفتن میکروفون جلسه از حضار خواسته تا

شنیده‌های خبرنگار “میبدما” حاکی از آن است که:

* علیرغم اینکه نمازجمعه میبد یک امام جمعه دائم و سه امام جمعه موقت(آقایان حجج اسلام محمد آقا اعرافی، حسنی و حبیب الله غفوری) فعال دارد، نماز جمعه هفته گذشته میبد بدون حضور هیچ‌یک از آنان و توسط حجه الاسلام ابوالقاسم غفوری، امام جمعه تفت اقامه شده است! مسئولین ستاد نمازجمعه میبد درباره بروز این ناهماهنگی هنوز توضیحی ارائه نکرده‌اند.

* در جریان مراسم دعای ندبه یکی از تشکلهای فرهنگی-مذهبی شهرستان میبد، یکی از هواداران کاندیدای فعال بسیاری از انتخاباتهای مجلس حوزه انتخابیه میبد با در دست گرفتن میکروفون جلسه از حضار خواسته تا اگر مشکل یا پرونده حقوقی دارند به ایشان مراجعه کنند! این اقدام تعجب متولیان این گروه فرهنگی و شرکت کنندگان در مراسم را در پی داشته است.

* از چند روز قبل، سید علی نقیبی زاده -شهردار میبد- با خروج از کشور، عازم سفر اروپایی شده است. گفته می‌شود سفر اروپایی وی تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

* مدتی است مغازه‌ای در میبد به صورت علنی و تخصصی! مبادرت به فروش ابزار قلیان می‌کند و علیرغم هشدار قبلی به مسئولان شبکه بهداشت میبد و قول آنان مبنی بر برخورد با این مغازه تاکنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته است. ضمن آنکه چند وقت پیش گزارش تخلفات بهداشتی زیاد یک باب قصابی نیز به شبکه بهداشت میبد ارائه شده بود اما به دلایلی نامعلوم در این زمینه نیز اقدامی صورت نگرفته است.