برگزاری یک دوره آموزش خبرنگاری کم‌سابقه در میبد +تصاویر

شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر دریافت گواهی پایان دوره در مرحله کارورزی با خبرگزاری‌های رسمی استان همکاری خواهند داشت و برگزیدگان این مرحله در دوره پیشرفته آموزش خبرنگاری شرکت خواهند نمود.

به همت بسیج رسانه شهرستان میبد و با همکاری صمیمانه روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج میبد و مدیریت و روابط عمومی بیمارستان امام صادق(ع)، دوره آموزش خبرنگاری برگزار شد.

به گزارش “میبدما”،‌ این دوره آموزشی طی دو هفته از دهم تا ۲۱ مردادماه در محل آمفی تئاتر بیمارستان امام صادق(ع) میبد و کانون جوانان بسیج میبد و با حضور بیش از ۳۰ نفر از علاقمندان به خبرنگاری برگزار شد.

در دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه میبد، در اقدامی کم‌سابقه همراه با سرفصل‌های شکلی مرتبط با روزنامه‌نگاری، مباحث محتوایی مرتبط با این حرفه نیز در ۴۰ ساعت آموزشی ارائه شد.

در این دوره اساتیدی چون حجه الاسلام و المسلمین زکریا اخلاقی، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل امامی، مهندس سید جواد امامی، مهندس ابوالفضل فیاضی، جمال شفیع پور، احسان کریمی و عبدالرحیم آقایی و… به ارائه دروسی مانند ویراستاری، فقه رسانه، آشنایی با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، سوژه‌یابی، تکنیکهای جستجوی اینترنتی، فنون مصاحبه، گزارش‌نویسی، عکاسی، خبرنویسی، جریان شناسی رسانه و حقوق رسانه پرداختند.

شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر دریافت گواهی پایان دوره در مرحله کارورزی با خبرگزاری‌های رسمی استان همکاری خواهند داشت و برگزیدگان این مرحله در دوره پیشرفته آموزش خبرنگاری شرکت خواهند نمود.

قرار است مراسم اختتامیه این دوره، شهریور ماه برگزار شود.

گفتنی است در پایان این مرحله از دوره آموزش خبرنگاری از شرکت کنندگان، درباره هر یک از اساتید و کیفیت کل دوره و مکان برگزاری آن نظرخواهی مکتوب شد و شرکت کنندگان به کیفیت تدریس اساتید به طور میانگین نمره ۴/۰۷ از ۵ و به کیفیت مکان برگزاری دوره نمره ۴/۳۱ از ۵ و به کیفیت برگزاری دوره نمره ۴/۰۴ دادند.

IMG_1456 IMG_1494 IMG_1187 IMG_1202 IMG_1208 IMG_1227 IMG_1230 IMG_1238 IMG_1452 IMG_1464 IMG_1470 IMG_1476 IMG_1482