قرآن و رابطه ما با آمریکا

احمد کریمی

صدای زنگ تلفن که بلند شد و برخی فهمیدند که آقا حسین از آن طرف خط با آقا حسن از این طرف می خواهد حرف بزند، انگار در دلشان قند آب کرده اند، در پوست خود نمی گنجند که بالاخره طلسم این دشمنی شکسته شد و دشمنی ها به سر آمد!!!

نمی دانم بعضی را چه می شود؟ انگار ما مثل فردی که از کسی بیزاری جسته و اکنون به غلط کردم افتاده است و کمی هم غرور دارد و همیشه منتظر گوشه چشمی مثبت از طرف مخالفش است تا به محض نگاه ترحم آمیز، به دست و پایش بیفتد و او را غرق الطاف خود کند، می مانیم !!!

بعضی فکر کرده اند دعوای ما و آمریکا بر سر دو تا کم محلی به هم از نوع کم محلی بچه دبستانی ها به هم است…

اشتباه می کنند و متاسفانه در اشتباه خود به شدت هم تعصب احمقانه ای دارند. ما اگر همه دشمنی ها و نامروتی هایی که در زمان شاه ملعون در کشور ما به دست این منادی آزادی حیوانی، اتفاق افتاد را فراموش کنیم. و اگر همه ضربه هایی که این دشمن قسم خورده ما، در طول تاریخ بعد از انقلاب به ما زده است، همه کمک هایی که با واسطه کشورهای دیگر و خودش به صدام، برای نابودی ما کرد، همه تحریم ها، بلوکه کردن اموال ایران در بانکهای جهانی، همه توهین ها و هزینه کردن ها برای زمین زدن ما، همه لشکر کشی ها و آدم کشی ها در کشورهای اسلامی و طرفداران انقلاب اسلامی را فراموش کنیم!!! نمی توانیم دستورات و فرامین خداوند در قران کریم را فراموش کنیم…

آمریکا و دوستان آمریکا و خوش خیال های طرفدار رابطه احمقانه با آمریکا؛ ‌بدانید تا شیعه در این مملکت بر سر کار است و قدرت دارد، اینجا عربستان، ترکیه، سوریه، مصر، فلسطین و … و… نمی شود:

قران کریم/ سوره بقره/ آیه ۱۲۰

وَ لَنْ تَرْضى‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصارى‏ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدى‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا نَصیر

هرگز “یهود و نصاری” از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی. بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است و البته اگر از میل و خواهش آنها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی ، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.

قران کریم/ سوره مائده/ آیه ۵۱

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ الْیَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیَاء بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاء بَعْضٍ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

اى کسانى که ایمان آورده‏اید “یهود و نصارى” را دوستان [خود] مگیرید [که] بعضى از آنان دوستان بعضى دیگرند و هر کس از شما آنها را به دوستى گیرد از آنان خواهد بود آرى خدا گروه ستمگران را راه نمى‏نماید.

قران کریم/ سوره مائده/ آیه ۸۲

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَّوَدَّهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الَّذِینَ قَالُوَاْ إِنَّا نَصَارَى ذَلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لاَ یَسْتَکْبِرُونَ

مسلما “یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده ‏اند” دشمن‏ ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت و قطعا کسانى را که گفتند ما نصرانى هستیم نزدیکترین مردم در دوستى با مؤمنان خواهى یافت زیرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند که تکبر نمى‏ورزند.