تصاویر میبدما از مراسم صبحگاه مشترک در رزمایش بسیجیان میبدی

در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی میبدی که صبح جمعه در اردوگاه یاد شده برگزار شد، جمعی از مسئولان شهرستان میبد حضور داشتند و علاوه بر فرماندهی سپاه ناحیه میبد، رئیس دفتر امام جمعه و فرماندار میبد هم به ایراد سخن پرداختند.

  • عکاس: محمد دهقانی

رزمایش بزرگ «رهروان فاطمی، پیروان مکتب فاطمی» در اردوگاه قدس میبد و همچنین منطقه ندوشن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی میبدی که صبح جمعه در اردوگاه یاد شده برگزار شد، جمعی از مسئولان شهرستان میبد حضور داشتند و علاوه بر فرماندهی سپاه ناحیه میبد، رئیس دفتر امام جمعه و فرماندار میبد هم به ایراد سخن پرداختند.

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????