از مسئولان شهرستان می‌خواهم که اهداف نظام و راه امام(ره) را گم نکنند/ خداوند انشاءالله سایه آیت‌الله اعرافی را بر سر میبد حفظ کند

سرهنگ فلاح درباره شائبه استفاده برخی از مسئولین شهرستان از تجهیزات ماهواره‌ای هم گفت: اگر خدای ناکرده گزارشی به ما برسد که مسئولی در این شهر از ماهواره استفاده می‌کند تا آخر این موضوع را پیگیری خواهیم کرد؛ خصوص اینکه آیت الله اعرافی هم روی این مسئله تاکید ویژه‌ای داشتند

فرمانده سپاه ناحیه میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به سوالات آنان پاسخ داد.

???????????????????????????????

به گزارش “میبدما”، سرهنگ امیر فلاح درباره اعمال، شئونات و اظهارنظرهای خلاف هنجار برخی از مسئولین شهرستان گفت: وظیفه سپاه پاسداران، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ما موظف هستیم اینگونه تخلفات را پیگیری کنیم.

وی افزود: البته درباره این تخلفات قرار نیست مسئولی را بگیریم و ببندیم اما حتما پیگیری می‌کنیم و این گونه تخلفات را به مقامات بالادستی آن مسئول متخلف اطلاع خواهیم داد.

سرهنگ فلاح درباره شائبه استفاده برخی از مسئولین شهرستان از تجهیزات ماهواره‌ای هم گفت: در بحث ماهواره، بسیج یکسالی است که وارد این قضیه شده و دارد کاملا پیگیری می‌کند و اگر خدای ناکرده گزارشی به ما برسد که مسئولی در این شهر از ماهواره استفاده می‌کند تا آخر این موضوع را پیگیری خواهیم کرد؛ خصوص اینکه شخص آیت الله اعرافی هم روی این مسئله تاکید ویژه‌ای داشتند و از ما خواستند تا اگر گزارشی درباره استفاده مسئولین میبد از ماهواره داریم برای ایشان ارسال کنیم.

وی گفت: ناظر به همین موضوع، الان پیگیر مسائل مرتبط با ۳-۴ نفر از مسئولین شهرستان هستیم و از مسئولان عزیز و بزرگوار شهرستان میبد می‌خواهم که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه امام(ره) را گم نکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در ادامه با قدردانی از امام جمعه میبد گفت: خوشحالیم و خدا را صدهزار مرتبه شکر می‌کنیم که امام جمعه‌ فرزانه، دانشمند و بسیار دلسوزی مانند آیت‌الله اعرافی داریم؛ چرا که ایشان بر مسائل شهرستان کاملا اشراف دارد و همه چیز را نکته به نکته پیگیری کرده و از مسئولین مطالبه می‌کند.

وی افزود: انشاءالله خداوند، سایه ایشان را همچنان بر سر شهرستان میبد حفظ کند حتی اگر ماهی یکبار ایشان به میبد بیایند؛ چرا که وجود آیت الله اعرافی برای شهرستان میبد بسیار ارزشمند است.

ادامه دارد…