حمله سایت محفلی اصلاح‌طلبان یزدی به فرماندار میبد به خاطر یک پیام تسلیت!

به نظر می‌رسد پیش از آنکه عناصر تندرو گرداننده این سایت نگران شباهت پیام فرماندار میبد با پیام مقام معظم رهبری بوده باشند، از این سوخته‌اند که چرا فرماندار دولت روحانی به خود جرات داده که پیام تسلیت خود را خطاب به یکی از سران فتنه صادر نکند

وب سایت محفلی عناصر دوم خردادی یزد که پس از روی کارآمدن دولت جدید دچار این توهم شده که خود و اربابانش، صاحب تمام ارکان سیاسی استان هستند در جدیدترین رفتار قیم‌مآبانه خود برای فرماندار میبد خط و نشان کشید.

به گزارش “میبدما”، این رسانه محفلی در تازه‌ترین مطلب خود به بهانه شباهت پیام تسلیت فرماندار میبد با پیام مقام معظم رهبری برای درگذشت همسر مرحوم آیت‌الله خاتمی، خواستار ارائه توضیحات کامل از سوی حسین فلاح در این باره شده است!

Image 1

به نظر می‌رسد پیش از آنکه عناصر تندرو گرداننده این سایت نگران شباهت پیام فرماندار میبد با پیام مقام معظم رهبری بوده باشند، از این سوخته‌اند که چرا فرماندار دولت روحانی به خود جرات داده که پیام تسلیت خود را خطاب به یکی از سران فتنه صادر نکند و از آنجا که نمی‌تواند صراحتا درباره این موضوع فرماندار میبد را بازخواست کند، به بهانه شباهت پیام تسلیت فرماندار میبد با پیام رهبر معظم انقلاب او را نواخته است.

پیش از این هم این رسانه به دلیل مشارکت نکردن فرماندار میبد در برخی تندروی‌های مدنظر آنان، خواستار استعفای وی شده بود!

احتمالا دست‌اندرکاران این سایت محفلی مطلوبشان این است که شخصی مانند فرماندار پرحاشیه اردکان یا معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد، با حفظ سمت فرمانداری میبد را هم برعهده داشته باشند!

البته به نظر می‌رسد فرماندار محترم میبد نیز باید در نگارش این پیام دقت و ابتکار بیشتری را مصروف می‌داشت تا بهانه به دست این عناصر تندرو داده نشود؛ هر چند نفس تحت تاثیر فشارها واقع نشدن وی و عدم صدور پیام تسلیت خطاب به یک مجرم سیاسی توسط وی جای تقدیر دارد.