آقای محفلی! به‌جای این خاله‌زنک‌بازی‌ها برای آن مرحوم فاتحه بخوان

سایت محفلی افراطی‌های دوم خردادی در یزد در جدیدترین مطلب خود به بهانه فوت مرتضی پاشایی به شکلی مبتذل سعی در کاسبی با جنازه آن مرحوم و تصفیه حساب با جبهه مومن و انقلابی یزد نموده است.

سایت محفلی افراطی‌های دوم خردادی در یزد در جدیدترین مطلب خود به بهانه فوت مرتضی پاشایی به شکلی مبتذل سعی در کاسبی با جنازه آن مرحوم و تصفیه حساب با جبهه مومن و انقلابی یزد نموده است.

به گزارش “میبدما”، این سایت که پیش‌قراول برخی از هنجارشکنی‌ها ظرف دو سال گذشته در یزد بوده است با ادا و اطوارهای خاله زنکی و با کمال پررویی نوشته: «شاید اگر یک ماه پیش که قرار بود مرتضی به یزد بیاید، آمده بود و در میان سیل طرفدارانش اوقات کم نظیری را میگذراند، همه چیز جور دیگری اتفاق افتاده بود و امروز او هنوز در میان ما بود.»

ترجمه روان این درفشانی‌های ابلهانه سایت محفلی این است که اگر کنسرت پاشایی در میبد برگزار شده بود، شاید حالا او زنده بود!!

البته سایت مذکور، کاسبی را همین جا تمام نکرده و در ادامه با اشاره به انعکاس خبر فوت پاشایی در رسانه‌های ارزشی استان، آنها را مهمان برچسب جدید نان به نرخ روز خور هم کرده است در حالیکه کاملا واضح و منطقی است که انعکاس خبر فوت یک خواننده کشوری و موضوعات مرتبط با آن -صرفنظر از تمام حواشی خوب و بد آن- در رسانه‌ها امری بسیار متداول و رایج است؛ همانگونه که چند ماه پیش هم خبر فوت سیمین بهبهانی در رسانه‌ها اعلام شد.

برای فهم بهتر این موضوع، سوالی را از متولیان سایت محفلی می‌پرسیم و آن اینکه اگر روزی بت بزرگ سیاسی آنان جان به جان‌آفرین تسلیم کند، آیا انعکاس خبر درگذشت او در رسانه‌های ارزشی چیز غریبی است؟! مطمئنا پاسخ، منفی است و البته لازم به ذکر نیست که ما شان و جایگاه مرتضی پاشایی را -صرفنظر از همه بحثهای مطرح شده- بسیار بالاتر از بت بزرگ این فتنه‌گران می‌دانیم.

گزافه‌گویی‌های محفلی قصه ما به همین جا ختم نشده و او با متهم کردن رسانه‌های ارزشی استان به دروغگویی و درازدماغی، خودش به همین بلیه دچار شده تا ویترین شیرین‌کاری‌هایش را تکمیل کند. او نوشته: «مرتضی در فرودگاه مهرآباد کارت پروازش را هم گرفته بود و تنها منتظر تماس از یزد بود تا بداند تکلیف کنسرتش [در میبد] چه میشود.»

از آنجا که دروغگو کم حافظه است این سایت محفلی هم ظاهرا یادش رفته که خودش در همان ایام لغو کنسرت، طی مطلبی برای آنکه نشان دهد جریان ارزشی عرضه لغو کنسرت ندارد نوشته بود: «لغو کنسرت آقای پاشایی طی جلسه ای که بین مجریان برنامه و مسئولان بوده عدم هماهنگی خواننده با مجریان و برگزار کنندگان بوده  و ظاهرا اقای پاشایی در تهران کنسرت خود را تمدید نموده اند.»

سوال اینجا است که اگر آقای پاشایی خودش کنسرت را لغو کرده و کنسرت تهرانش را تمدید کرده، پس دیگر چرا در فرودگاه و در حالی که کارت پرواز به مقصد یزد را در دست داشته، منتظر تعیین تکلیف کنسرتش در یزد بوده است؟! می‌بینید که صفت درازدماغی که نویسنده هجویه سایت محفلی به رسانه‌های ارزشی نسبت داده، بیشتر زیبنده همو است.

 به این همکاران رسانه‌ای گوشزد می‌کنیم که نه ما و نه هیچ‌یک از همراهان ما از هیچیک از نقدهای رسانه‌ای که در برهه لغو کنسرت، نوشته شد به دلایل گفته شده، کمترین پشیمانی نداریم و اگر این دوستان توهم این دارند که فضای احساسی ایجاد شده باعث می‌شود تا ما در برابر هجمه‌های این‌گونه‌ای سکوت کنیم، سخت در اشتباهند.

در انتها جادارد صرفنظر از تمامی بحثها و حاشیه‌ها برای مرحوم مرتضی پاشایی غفران و آمرزش الهی را از پروردگار متعال مسئلت بداریم و از حضرت حق بخواهیم که او را مهمان خوان بابرکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نماید و از سر تقصیرات همه ما بگذرد. آمین.