آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر به بسیجیان برای احیای امر مقدس دین اسلام در جامعه است + عکس

دو دوره کارگاهی «امر به معروف و نهی از منکر» به همت بسیج خواهران حوزه خدیجه کبری(س) شهرستان میبد برگزار شد.

خانم امینیان مسئول بسیج خواهران حوزه خدیجه کبری(س) میبد در گفتگو با خبرنگار «میبدما» ضمن اعلام این خبر گفت: دو دوره سه ساعته با حضور مربیان صالحین، فعالین فرهنگی و اعضای شورای حوزه های بسیج خواهران و با مربیگری استاد سید جواد امامی در میبد برگزار شد.

وی با اشاره به تقاضای زیاد خوهران برای شرکت در این دوره و محدودیت موجود در ثبت نام، افزود: این دوره کارگاهی با استقبال خوبی همراه بود و ۵۰ نفر از بانوان بسیجی میبد عضو ثابت آن بودند که می توانند با آموزش درستی که دیده اند در اجتماع نیز بسیار تاثیرگذار باشند و طبیعتاً شرایط رسیدن به اهداف این کارگاه، استمرار حرکت آن خواهد بود.

امینیان اظهار داشت: سر فصل های این کارگاه آموزشی با عناوین آسیب شناسی امر و نهی دینی، تبیین مراتب و شرایط امر و نهی، تدبر در سوره حجرات جهت استخراج الگوی امر و نهی، و مصداقهایی از شیوه جایگزین سازی منکر با معروف بودند.

وی با بیان این نکته که این دوره زیر نظر معاونت اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج میبد برگزار شد، بیان داشت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دو مکان حوزه حضرت خدیجه کبری(س) و سالن همایش های فرمانداری این کارگاه برگزار شد.

امینیان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جلوه های پر رنگ تکلیف محوری در اجتماع اسلامی می باشد که ان شاءالله باید به جایگاه والای خود در جامعه نیز برسد و هدف از تشکیل این دوره ها نیز زمینه سازی برای زنده نگه داشتن امر مقدس دین اسلام به واسطه آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می باشد که امیدوارم به نحو احسن در این مسیر موفق باشیم.