رقابت ۱۱۱۵ نفر از دانش آموزان میبدی در کنکور ۹۸

خلیل غفوری پور معاون آموزشی آموزش وپرورش شهرستان میبد از شرکت ۱۱۱۵ نفر از دانش آموزان شهرستان میبد در کنکور سراسری ۹۸ خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان میبد، خلیل غفوری پور معاون آموزشی آموزش وپرورش میبد با اشاره به اینکه امسال ۱۱۱۵نفر از دانش آموزان میبدی و غیرمیبدی برای شرکت در این ماراتن علمی ثبت نام کرده اند گفت : تعداد۱۴۶نفر در گروه ریاضی وفنی، ۳۸۲نفر در گروه علوم انسانی، ۴۱۶نفر در گروه تجربی، ۷۳ نفر در گروه هنر و ۹۸نفر در گروه زبان درآزمون سراسری امسال شرکت خواهند کرد .

وی در ادامه با بیان اینکه آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰درصدی داشته است گفت : از تعداد کل داوطلبان ۷۲۳نفر زن و۳۹۲نفر مرد می باشند.

معاون آموزشی آموزش وپرورش میبد در ادامه عنوان کرد : آزمون سراسری ۹۸ روزهای سیزدهم وچهاردهم تیرماه (پنج شنبه وجمعه ) در دونوبت صبح وعصر در دانشگاه میبد برگزار خواهد شد. آزمون گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه، آزمون گروه هنر در بعدازظهر پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه، آزمون گروه تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیرماه و آزمون گروه زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.