سارقین طلاجات سالخوردگان ۱۱ فقره سرقت داشتند/ سوء استفاده از مسائل دینی و معنوی شگرد این سارقین بود/ تصاویر

سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: سارقینی که به تازگی در میبد دستگیر شده اند، ۹ فقره سرقت در شهر یزد و دو فقره سرقت در شهرستان های میبد و اردکان داشته اند.

سرهنگ موسوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما، گفت: این دو سارق که در کمترین زمان ممکن در میبد شناسایی و دستگیر شدند، با ایجاد صمیمیت و گفتگو با افراد سالخورده و سوء استفاده از مسائل دینی و معنوی از آنها سرقت می کردند.

وی افزود: این سارقان با اهدای کیف پر از روزنامه و دادن مقداری پول جعلی به بهانه کمک به افراد نیازمند مرتبط با سوژه خود، طلاجات همراه وی را برای دیدن مدل آنها درخواست کرده و در بازگردانی این طلاجات، با به اشتباه انداختن فرد سالخورده آنها را به سرقت می بردند.

وی داشتن هوشیاری در برخوردهای اجتماعی با افراد ناشناس را از مسائل مهم ذکر کرد و بیان داشت: مردم شریف میبد نسبت به تردد افراد و خودروهای مشکوک و ناشناس حساسیت داشته باشند و مراتب را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی نمایند.

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: اکثر افرادی که از آنها سرقت شده است شناسایی شده اند و اگر فردی مورد این گونه سرقت ها قرار گرفته به اداره آگاهی میبد مراجعه نماید.