پیام رئیس دانشگاه میبد به مناسبت روز دانشجو

به گزارش میبدما؛ رئیس دانشگاه میبد در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به دانشگاهیان به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

ای جوانان عزیز و ای دانشجویان و دانشمندان! و ای امید امروز و فرداهای امت و اسلام! امانت‏ بزرگ استقلال و آزادی که از دام دو قطب شرق و غرب با مجاهدت و فداکاری ملت عظیم‏الشان ایران به دست آمده است، به شما عزیزان سپرده شده و مسئولیت‏ بزرگی به عهده همه گذاشته است، همه ملت‏ به خصوص دانشجویان مسلمان که رهبران آینده هستند، مسئول نگهبانی از این امانت‏ بزرگ الهی می‏باشند . ” امام خمینی

۱۶ آذر نماد عدالتخواهی دانشجویان مسلمان و ایستادگی آنان در برابر استکبار جهانی و یاد آور شجاعت دانشجویانی است که در برابر دشمن پایمردی کردند و با فریاد استکبارستیزی تا ابد جاودانه شدند.
بی تردید دانشجوی انقلابی و مسلمان با الهام از شهدای عزیز در برابر دسیسه های سخت و نرم دشمنان آگاه بوده و در مواقع لازم به تکلیف خویش عمل نموده و با تبعیت از مقام عظمای ولایت با ورود جدی در عرصه علم و فنآوری استقلال و عزت میهن اسلامی را تضمین می نماید.
اینجانب با تبریک هفته بسیج و میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانشجو، این روز حماسی را به دانشگاهیان عزیز، به ویژه دانشجویان گرانقدر تهنیت گفته، توفیق و سعادت همگان را از خداوند باریتعالی مسألت مینمایم.

عباس کلانتری خلیل آباد
رییس دانشگاه آیت الله حائری میبد