شهروندان تخلفات اصناف را گزارش دهند/ با گرانفروشان برخورد می شود

رئیس اداره صمت میبد اظهار داشت: با عنایت به مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان و در راستای وظایف قانونی، گشت مشترکی با حضور فرمانداری، اداره صمت، بازرسین اصناف، مرکز بهداشت، تعزیرات و اماکن در شهرستان میبد انجام شد.

به گزارش میبدما، حجت الله خلیلی بابیان اینکه این گشت به‌صورت مشترک بوده و تمام دستگاه‌های نظارتی در این گشت حضور دارند، عنوان کرد: در این گشت مشترک از مراکز اصلی تجارت عمده‌فروشی، انبارموادغذایی و چند واحد خرده‌فروشی بازرسی به عمل آمد و برای متخلفین نیز پرونده‌های تعزیراتی تشکیل شد..

مهندس خلیلی در ادامه با اشاره به اینکه این گشت‌ها به‌صورت هفتگی یا ده روز یک‌بار و با حضور دستگاه‌های عضو صورت می‌گیرد، تأکید کرد: در این گشت‌ها علاوه بر بازرسی‌های نوبه‌ای دستگاه‌ها در حوزه کاری خودشان بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف نیز بر قیمت اجناس نیز نظارت خواهند داشت.

رئیس اداره صمت در پایان با تأکید بر اینکه بازرسان این اداره نظارت خود بر صنوف را بیشتر خواهند داشت و در صورت گران‌فروشی یا هرگونه تخلف به دستگاه‌های مربوط ارجاع خواهند داد، گفت: شهروندان بهترین ناظران و بازرسان در این زمینه هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف سریعاً به شماره تلفن ۳۲۳۲۵۴۵۶ و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.