برگزاری سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی میبد

سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان میبد با حضور فرماندار و نمایندگان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی با دستور کار پیشرفت فاضلاب شهری در راستای اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح کارورزی و اشتغال فراگیر، طرح سامانه سماد و نقشه راه جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان تشکیل شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندارمیبد در این جلسه از دستگاه‌های اجرای شهرستان خواست تا مصوبات استانی دستگاه‌های مربوط به خود را پیگیری و مشکلات پیش رو را در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مطرح و حل‌وفصل کنند.

مهم‌ترین مصوبه سال ۹۵ که در این جلسه به آن پرداخته شد؛ فاضلاب شهری شهرستان میبد به طول ۶۳۰ کیلومتر و شامل شهرهای میبد، بفروئیه و روستاهای رکن‌آباد، مهرآباد و حسن‌آباد با اشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر بود که قرارداد آن بسته‌شده و در حال اجراست.

دومین بحث این جلسه مصوبه بند ۵ چهارمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان و طرح کشاورزی و اشتغال فراگیر بود که افزایش مهارت، اشتغال پذیری جوانان، تسهیل در جذب جوانان، کمک به کاهش هزینه‌های نیروی کار، هدایت هدفمند منابع هدفمندسازی یارانه‌ها در جهت توسعه اشتغال جوانان از اهداف این طرح در شهرستان میبد بود که رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آن را تشریح کرد.