به تولید کنندگان تاکید می‌کنم که به جای اخراج کارگران به بازاریابی بپردازند

آیت الله ناصری: متاسفانه ما در زمینه تولیدمان بازاریابی مناسبی انجام نمی دهیم که بازار را به دست بگیریم و وقتی هم بازاری داشته باشیم به دلیل اینکه جنس خوب و مرغوب عرضه نمی‌کنیم، این بازار را نمی‌توانیم حفظ کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه محصولات کاشی و سرامیک میبد ظرفیت حضور در بازار‌های خارجی را دارد گفت: مسئولان و تولیدکنندگان به جای تن دادن به رکود، به بازاریابی برای تولیدات کاشی یزد بپردازند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار سفیر ایران در نیجریه اظهار داشت: در ایران ما در ارتباط با مسئله اقتصاد با ضعف بازاریابی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: در ابتدا ما با یک هجومی اقدام به بازاریابی و عرضه تولیدات خود می‌کنیم و بعد با رها کردن بازار هم بازار را از دست می‌دهیم و هم دیگر رقبایمان را برای این بازار حریص‌تر می‌کنیم.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک در میبد با مشکل رکود مواجه هستند، گفت: به این تولید کنندگان تاکید می‌کنیم که به بازاریابی بپردازید نه اینکه کارگران خود را اخراج کنید.

ناصری بیان کرد: به استاندار و دیگر مسئولان هم تاکید کردم که در خارج از کشور برای تولیدات یزد بازاریابی کنید و بازار لازم را پیدا کنید چرا که دست روی دست گذاشتن کاری را از پیش نمی‌برد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: متاسفانه ما در زمینه تولیدمان بازاریابی مناسبی انجام نمی دهیم که بازار را به دست بگیریم و وقتی هم بازاری داشته باشیم به دلیل اینکه جنس خوب و مرغوب عرضه نمی‌کنیم، این بازار را نمی‌توانیم حفظ کنیم.

وی  گفت: بعضی مواقع لازم است حتی با ضرر هم که شده جنس را به بازار هدف عرضه کنیم که این بازار را برای آینده از نگاه داریم و بعد از رفع مشکلات، بتوانیم دیگر اجناس خود را هم با قیمت مناسب بفروش رسانده و ضرر را جبران کنیم.

امام جمعه یزد تاکید کرد: یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی همین مباحث بازاریابی در زمینه تولیدات است که بتوانیم زمانی که جنسی را تولید کردیم، آن را به فروش برسانیم.

ناصری یکی دیگر از موضوعات مهم در زمینه ارتباطات ایران با دیگر کشورها را مباحث فرهنگی و اطلاع‌رسانی دانست و گفت: ما در این زمینه با ضعف روبرو هستیم و نتوانستیم ابعاد انقلاب را به خوبی به دنیا عرضه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: چرا نباید وزارت خارجه ما دفترچه و بروشوری داشته باشد که در آن انگیزه‌های خود برای حضور در سوریه، عراق، فلسطین و حمایت از مظلومان جهان را به مردم جهان معرفی کند.