مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد + عکس

در مراسمی که در محل سالن شهدای شهرستان میبد برگزار شد از خدمات و زحمات حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی قدردانی و حجت الاسلام حسین عزیز بعنوان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش میبد ما، در مراسمی که با حضور سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، حجت الاسلام کریم بیکی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه، جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج میبد و همچنین جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن شهدای شهرستان میبد برگزار شد از خدمات و زحمات حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی قدردانی و حجت الاسلام حسین عزیز بعنوان نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد معرفی شد.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان در این مراسم گفت: امروز جهاد اکبر را در پیش رو داریم و شما روحانیون پیش قراولان این جهاد هستید.

سردار کمالی در ادامه از زحمات چهار ساله دوره خدمت حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی تقدیر و تشکر نمودند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با بیان جهاد تبین، حجت را برای همه ما تمام کردند بنابراین راه مقابله با جنگ و رسانه ای و فرهنگی و ترکیبی که دشمن راه انداخته است؛ جهاد تبیین و تشریح دستاورد‌های نظام و انقلاب به جامعه و مردم است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام کریم بیکی نماینده ولی فقیه در سپاه استان از زحمات چهار ساله حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی تقدیر و برای ایشان در سمت جدیدشان که مسئول نمایندگی ولی فقیه در پادگان نبی اکرم (ص) میبد میباشد از خداوند منان توفیق روز افزون را مسئلت نمودند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و تابلویی منقش به وان یکاد و هدیه از زحمات حجت الاسلام سلیمانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.