در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تابع تصمیمات جامعه مدرسین خواهم بود

امام جمعه شهرهای قم و میبد برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد. به گزارش “میبدما”، صبح روز چهارشنبه فرزند آیت الله اعرافی به نمایندگی از ایشان با حضور در فرمانداری قم نسبت به ثبت نام ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران اقدام کرد. آیت الله اعرافی در گفتگو با […]

امام جمعه شهرهای قم و میبد برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

به گزارش “میبدما”، صبح روز چهارشنبه فرزند آیت الله اعرافی به نمایندگی از ایشان با حضور در فرمانداری قم نسبت به ثبت نام ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران اقدام کرد.

IF

آیت الله اعرافی در گفتگو با خبرنگار “میبدما” در این باره گفت: بنده تا روز ثبت نام هیچ قصدی برای شرکت در انتخابات نداشتم اما شرایطی که بر انتخابات مجلس خبرگان آتی حاکم شده باعث شد تا در این عرصه حضور پیدا کنم.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: من فعلا از حوزه انتخابیه تهران نامزد مجلس خبرگان شده‌ام اما جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در هر نقطه ای که این نهاد برجسته حوزوی صلاح بداند حضور خواهم یافت.

گفتنی است چند روز قبل، ۱۲ تشکل طلبگی با درخواست از ۳۷ فقیه برجسته کشور از جمله آیت الله اعرافی، از آنان خواسته بودند تا برای مقابله با غلبه فضای سطحی و سیاسی بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری که توسط عده‌ای در حال پیگیری است، در این انتخابات ثبت نام کنند.

متن این بیانیه را از اینجا دریافت کنید.

تحقیقات میبدما نشان می‌دهد که آیت‌الله اعرافی به احتمال بالا در لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تهران حضور خواهد داشت.

تعداد نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در تهران ۱۶ نفر است.