دیدار معاون فرماندار با جانباز نام‌آشنای میبدی

فلاح معاون فرماندار میبد به همراه سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران میبد با حضور در منزل جانباز حاج حسین خسروخاور به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از ایشان تجلیل کرد . معاون فرماندار میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معصومه خشت زرین همسر فداکار حاج حسین خسروخاور گفت:شما جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا مایه […]

فلاح معاون فرماندار میبد به همراه سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران میبد با حضور در منزل جانباز حاج حسین خسروخاور به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از ایشان تجلیل کرد .

معاون فرماندار میبد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معصومه خشت زرین همسر فداکار حاج حسین خسروخاور گفت:شما جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا مایه عزت و افتخار میهن اسلامی هستید و همه مسئولان باید رسیدگی به امور ایثارگران را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فلاح در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: امنیتی که جمهوری اسلامی ایران را همچون یک نگین در دریای پرتلاطم حفظ کرده همه به برکت ایثار، ازخودگذشتگی و خون شهداست که امروز شاخ و برگ درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از گذشته پربارتر کرده است.

سرپرست بنیاد میبد نیز با تجلیل از صبر و استقامت حاج حسین خسروخاور افزود: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران افتخاری بزرگ هست که خادمین شهدا باید قدر این نعمت الهی را بدانند .

محمدرضاپور تاکید کرد که امنیت امروز جامعه اسلامی ایران مرهون ایثارگریهای دیروز شهدا و ایثارگران در نبرد با استکبار جهانی است و وظیفه ما قدردانی و بزرگداشت حماسه های این عزیزان است.