رژه نیروهای مسلح در میبد برگزار نمی‎شود

فرمانده سپاه ناحیه میبد ضمن اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان میبد گفت: امسال برنامه رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌ میبد برگزار نمی‎شود.

به گزارش میبدما به نقل از نارین، سرهنگ مصطفی بهشتی‌فیروزآبادی در نشست مسئولان اقشار بسیج اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد کل، امسال برنامه رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌ها برگزار نمی‎شود و در صورت نیاز، پایوران در رژه مرکز استان حضور خواهند یافت.

وی در ادامه ضمن تشریح برخی برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس بیان داشت: همزمان با ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتوری توسط نیروهای حوزه‌های مقاومت بسیج و گردان امام‌حسین(ع) در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میبد غبارروبی گلزار شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع عنوان کرد و اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته برنامه صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح نیز در محل سپاه ناحیه برگزار خواهد شد.

بهشتی افزود: با توجه به محوریت مساجد در نظر داریم جلساتی با حضور روحانیون و راویان در مساجد شهر برگزار کنیم که در این راستا علاوه بر دیدار با خانواده‌ از برخی رزمندگان و پیشکسوتان ایثار و جهاد تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

فرمانده سپاه ناحیه میبد همچنین از برگزاری نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌سازی خبر داد و گفت: مراسم برافراشتن پرچم حسینی نیز بعد از نماز جمعه ۵ مهرماه با حضور بسیجیان انجام خواهد شد.