پلمب سومین واحد متخلف در حوزه آرایشگری زنانه طی چند روز گذشته

به گزارش میبدما ؛سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی در حوزه اصناف به منظور تامین سلامت مردم و برخورد با متخلفینی که با اعمال و اقدامات خود موجب تهدید سلامت مردم میشوند شب گذشته سومین آرایشگاه زنانه در شهرستان میبد پلمب […]

به گزارش میبدما ؛سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی در حوزه اصناف به منظور تامین سلامت مردم و برخورد با متخلفینی که با اعمال و اقدامات خود موجب تهدید سلامت مردم میشوند شب گذشته سومین آرایشگاه زنانه در شهرستان میبد پلمب گردید .

وی اظهار داشت: متاسفانه عمده تخلفاتی که در حوزه صنف آرایشگران زنانه طی بازدید بازرسان بهداشت و گزارشات مردمی مشاهده میشود دخالت در امور درمان ، انجام تتو ،کاشت ناخن و فروش لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و فاقد اصالت و تاریخ گذشته میباشد.

یزدی ضمن ارج نهادن به زحمات آرایشگران زن در تامین معیشت و خلق هنرمندانه زیبایی از این قشر درخواست نمود: با رعایت قانون و احترام به سلامت مردم در کسب روزی حلال بکوشند و از اقدامات مغایر با قانون پرهیز کنند.

دکتر یزدی ضمن تشکر از اطلاعات مردمی و بسیجیان و ستاد امربه معروف شهرستان از کلیه شهروندان عزیز درخواست نمودند: برای تامین سلامت جامعه گزارشگر افتخاری تخلفات بهداشتی از طریق سامانه ۱۹۰ باشند .

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: خط قرمز بهداشت سلامت مردم است و به متخلفان هشدار جدی می‌دهیم در صورت تکرار تخلف با نصب پارچه در محل واحد صنفی متخلف در فضای مجازی معرفی به عموم خواهد شد.