هر صدایی از حلقوم شیعه انگلیسی و یا سنی آمریکایی باشد حلقوم شیطان است

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: هر صدایی از هر حلقومی بیرون بیاید که شیعه انگلیسی و یا سنی آمریکایی باشد که بوی اختلاف و تفرقه دهد حلقوم شیطان است و باید مردم مواظبت کنند چراکه دشمنان اتحاد و همدلی ما را نشانه رفته است و اگر موفق شوند بین مردم، فرقه‌های مذهبی و گویش‌های مختلف اختلاف بیندازند آن روز پیروزی دشمن است که به فضل خدا آن روز را نخواهند دید.

به گزارش میبدما، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در امامزاده احمد بن موسی (ع) شیراز را که دل‌ها را اندوهگین و قلب‌ها را به درد آورد و کشور ما را عزادار کرد؛ به خانواده‌های عزیز ازدست‌داده و ملت ایران که داغدار این جریان هستند و محضر رهبر معظم انقلاب تسلیت و برای مجروحین حادثه آرزوی شفای عاجل از خداوند مسئلت کرد.

داعش مار زخم‌خورده دستان مقتدر شهدای مقاومت است

امام‌جمعه موقت میبد با محکوم کردن این عمل شنیع و پست گفت: داعش مار زخم‌خورده توسط دستان مقتدر فرزندان شما مردم و شهدای مقاومت و به‌ویژه سردار دل‌ها سردار سلیمانی است که در همه نقشه‌هایی که خود می‌دانید؛ با دست توانای مدافعان حرم و جوانان امت اسلام به چه روزی نشستند بنابراین در هر جا بتوانند زهر خود را می‌ریزند.

اغتشاشات اخیر در حادثه تروریستی شیراز بی‌تأثیر نیست

مدیر حوزه علمیه برادران میبد تصریح کرد: اینکه بعد از مدت‌ها می‌بینید یک انسان تکفیری داعشی به خود جرات بدهد و از مرز عبور کند و تا شیراز بیاید و در وقت نماز و زیارت مردم چنین جنایتی را پدید آورد، قطعاً اغتشاشات اخیر در آن بی‌تأثیر نبوده است.

وقتی عده‌ای نیروی‌های نظامی و امنیتی را تضعیف کنند باید منتظر چنین حوادثی بود

امام‌جمعه موقت میبد بابیان اینکه وقتی عده‌ای داخل کشور به بهانه‌های مختلف، نیروهای امنیتی، نظامی، بسیج و انتظامی را تضعیف می‌کنند و مورد اهانت قرار می‌دهند؛ باید منتظر چنین واقعه‌ای بود و اگر اغتشاشات نبود و آنها زمینه را فراهم نمی‌دیدند جرات نمی‌کردند نفوذ کنند و به نظام اسلامی و ملت ایران صدمه بزنند.

مهم‌ترین وظیفه همه ما در این موقعیت حفظ اتحاد و یکدلی است

حجت‌الاسلام حسنی گفت: مهم‌ترین وظیفه‌ای که ملت ما با هر مذهبی، با هر گویشی و نژادی در این موقعیت دارد حفظ اتحاد، یکدلی و همراهی و همدلی است.

هر صدایی از حلقوم شیعه انگلیسی و یا سنی آمریکایی باشد حلقوم شیطان است

خطیب جمعه میبد تصریح کرد: هر صدایی از هر حلقومی بیرون بیاید که شیعه انگلیسی و یا سنی آمریکایی باشد که بوی اختلاف و تفرقه دهد حلقوم شیطان است و باید مردم مواظبت کنند چراکه دشمنان اتحاد و همدلی ما را نشانه رفته است و اگر موفق شوند بین مردم، فرقه‌های مذهبی و گویش‌های مختلف اختلاف بیندازند آن روز پیروزی دشمن است که به فضل خدا آن روز را نخواهند دید.

دشمنان با ایران مقتدر مشکل دارند

حجت‌الاسلام حسنی با استناد به تعبیر مقام معظم رهبری از قضایای اخیر مبنی بر اینکه خیلی‌ها با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه با ایران رو به رشد و مقتدر مخالف‌اند گفت: با همه اوضاعی که دشمنان در این چهل روز برای مملکت درست کردند دیدند؛ این کشور در ریل پیشرفت قرار گرفته و یک دولت مردمی و انقلابی سر کار آمده است که کمر همت بسته تا شبانه‌روز از مشکلات مردم بکاهد و مملکت را به‌پیش براند بنابراین دشمنان همه توان خود را گاهی در مدارس، گاهی دانشگاه‌ها و گاهی در مسائل اقتصادی به کار می‌گیرند تا جلوی رشد این کشور را بگیرند.

شکسته شدن حرمت حریم اهل‌بیت بر قلب انسان سنگینی می‌کند

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی در شیراز نه‌فقط شهادت عده‌ای بی‌گناه در حین زیارت و نماز را به دنبال داشت بلکه حرمت حریم اهل‌بیت را شکستند که بر قلب انسان سنگینی می‌کند.

نیروهای امنیتی عقبه این جریان شیراز را شناسایی و به‌سختی مجازات کنند

امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: در این نماز جمعه از نیروهای امنیتی و مقتدر نظامی به جد درخواست می‌کنیم؛ عقبه این جریان را شناسایی و عامران، مسببان و کسانی که از این جریان حمایت کنند را به‌سختی مجازات کنند.

مماشات با اغتشاشگران تا به امروز بس است

حجت‌الاسلام حسنی بابیان اینکه با اغتشاش‌گر نمی‌شود مماشات کرد، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و دستگاه قضا هرچقدر تاکنون مماشات کرده‌اند بس است و باید با کسانی که امنیت جامعه را به هم بریزند و با اغتشاش جامعه را برای مردم ناامن کنند و به مال و بیت‌المال و ناموس مردم و خون مردم دست‌درازی کنند با قاطعیت برخورد کنند.

ملت ایران در پیشبرد کشور به‌سوی قله تا سپردن نظام به دست ولی‌عصر (عج) ایستاده است

خطیب جمعه میبد خطاب به دشمنان خارجی و فریب‌خورده‌های داخلی و دولت‌های حامی اغتشاش و منافقین داخلی گفت: بیش از چهل سال است ملت ما امتحان پس داده و حوادث سختی را پشت سر گذاشته و آنکه پیروز میدان بوده ملت ماست؛ بدانید که به حول و قوه الهی در دفاع از دین از ارزش‌های الهی و در پیشبرد کشور به‌سوی قله‌ای که در انتظار است تا سپردن این نظام به دست حضرت ولی‌عصر تا پای جان ایستاده است.

دانش‌آموزان و دانشجویان امروز ما وارث شهید فهمیده‌ها است

امام‌جمعه موقت میبد هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی را گرامی داشت و گفت: محمدحسین فهمیده در دوران جنگ و دفاع مقدس حرکتی کرد که امام او را رهبر خود خواندند.

حجت‌الاسلام حسنی بابیان اینکه نسل دانش‌آموز عزیز امروز ما وارث شهید فهمیده‌ها و شهید ذوالفقاری‌هایی است که باید قدر خود را بدانند، گفت: اگر در زمان دفاع مقدس لازم بود دانش‌آموزان ما میز مدرسه و صندلی را برای دفاع از کیان اسلام و کشور این نظام رها کنند و به‌سوی جبهه‌ها بروند می‌رفتند به همین خاطر است که تعداد زیادی از شهدای ما در دفاع مقدس دانش‌آموزان هستند.

نسل امروز ما باید مدافع ارزش‌ها و دستاورد شهدا باشند

خطیب جمعه میبد اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان ما باید مدافع ارزش‌ها، دین، کشور و دستاورد شهدا باشند.

دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی و تهاجم دشمن‌اند

وی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویانی که امروز در هجمه بسیار سنگین فضاهای تبلیغاتی رسانه‌ای و مجازی واقع شدند؛ در خط مقدم جبهه فرهنگی و تهاجم دشمن هستند و باید خود را مجهز کنند تا در این میدان سرافراز بیرون بیایند.

نوجوانان و جوانان ما تحت تأثیر فضای خبیث رسانه‌ای قرار نگیرند

امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به‌دروغ پراکنی دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی بین نوجوان و جوان گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان ما باید مراقب باشند تحت تأثیر فضای خبیث رسانه‌ای قرار نگیرند و اگر سؤال دارند جواب آن را از انسان‌های مطمئن بگیرند تا خون‌های شهدا پایمال نشود.

حجت‌الاسلام حسنی تصریح کرد: امروز این دانش‌آموزان عزیز، فرزندان این انقلاب و نظام بدانند؛ مسیری که شهید فهمیده طی کرد امروز همین مسیر در مقابل دانش‌آموزان ما قرار دارد و همه دانش‌آموزان در این موقعیت بسیار حساس، متوجه دسیسه دشمنان و تبلیغات گمراه‌کننده دشمنان باشند