برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزی در میبد + عکس

جشنواره فرهنگی ورزشی در محل سالن ورزشی سلامت میبد، مقارن با هفته تربیت بدنی، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، کادر ، دبیران و دانش آموزان دبیرستان خدیجه کبری برگزار گردید.

به گزارش میبدما؛ با همکاری اداره ورزش و جوانان و دبیرستان خدیجه کبری، جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزی در محل سالن ورزشی سلامت میبد، مقارن با هفته تربیت بدنی، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار گردید.

در این جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان در تیمهای ورزشی گوناگون، بعد از رژه به انجام فعالیتهای ورزشی پرداختند که میتوان به اجرای ورزشهای کاراته ، رزمی و اسکیت اشاره نمود و همچنین دانش آموزان در کنار این جشنواره فرهنگی ورزشی، جشنواره غذا هم برگزار شد.

در ادامه این جشنواره رییس اداره آموزش و پرورش میبد ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، اظهارداشت: فضای نشاط آور و شاداب این جشواره فرهنگی ورزشی، به خوبی نشان دهنده ارتباط عمیق ورزش با روان دانش آموزان است. آموزش و پرورش شهرستان میبد، با واقف بودن به ضرورت ایجادفضایی بانشاط وپویا در مدارس، درصدد اجرای برنامه های متنوع ورزشی در آموزشگاه ها که به تبع آن باعث ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه خواهد شد، می باشد.
وجود ۷ سالن ورزشی در حال بهره برداری، دو سالن ورزشی در حال احداث، ۱۲ زمین ورزشی چمن مصنوعی وچند اتاق تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ، خود موید جایگاه ویژه ورزش در آموزش وپرورش شهرستان می باشد.

گفتنی است رییس اداره ورزش و جوانان در این جشواره با تبریک هفته تربیت بدنی ضمن قدردانی از مدیریت و کادر دبیرستان خدیجه کبری از حضور مسئولان در این برنامه قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این جشواره شاد ورزشی را به صورت ماهیانه در طول سال در همه مدرسه‌های شهر برای افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیبها اجرا شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به مدت یک هفته ادامه دارد و این جشنواره‌ها را در سطح مدارس میبد توسعه خواهیم داد، گفت: در این رویداد ورزشی ۴۰۰ نفر از دانش آموزان شرکت دارند.

وی در ادامه از آئین کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی آموزشگاه قدس که در قالب طرح شهید سلیمانی انجام می شود، گفت: ۶ چمن مصنوعی برای مدارس آماده و افتتاح خواهد شد.

زارع همچنین از افتتاح دو پروژه ورزشی زورخانه در شهیدیه و چمن بزرگ ورزشی که در مجموع ۲۵ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است در دهه ی فجر خبر داد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از مربیان رشته‌های ورزشی و دست اندر کاران این جشنواره، مدعوین مراسم به انجام ورزش دارت دعوت شدند.

 

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی