گشت مشترک جهادکشاورزی، بهداشت، تعزیرات حکومتی از صنف نانوایان + عکس

مهندس شیرمردی مسئول آرد و نان جهاد کشاورزی میبد با تاکید بر اینکه بازرسی از نانوایی ها همه روزه و با نظارت جهاد کشاورزی انجام می گیرد،تصریح کرد:گشت مشترک هر سه روز یک بار در سطح شهرستان انجام خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش میبدما؛ مهندس شیرمردی مسئول آرد و نان جهاد کشاورزی میبد در گفتگو با میبدما با بیان اینکه در شهرستان میبد ۱۳۳ واحد نانوایی فعال وجود دارد،گفت: همه انها از آرد یارانه ای استفاده می‌ کنند و همچنین تعداد ۱۳۰ واحد نانوایی های شهرستان مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند است، این یعنی ۹۸ درصد نانوایی ها مجهز به کارتخوان هوشمند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی های مشترک که با همکاری جهادکشاورزی ،بهداشت ، تعزیرات حکومتی و نماینده صنف نانوایان صورت میگیرد: وزن چانه، کیفیت نان، عملکرد نانوا با توجه به دستگاه کارتخوان هوشمند ، بهداشت و نظافت واحد نانوایی و نیز ساعت پخت مورد بررسی قرار می گیرد.

مهندس شیرمردی با تاکید بر اینکه بازرسی از نانوایی ها همه روزه و با نظارت جهاد کشاورزی انجام می گیرد،تصریح کرد:گشت مشترک هر سه روز یک بار در سطح شهرستان انجام خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

لازم به ذکر است شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از کیفیت نان ، زمان پخت و تعطیلی غیر مجاز بدون اطلاع می توانند مراتب را به شماره ۱۲۴ بازرسی صمت،۱۳۵ تعزیرات حکومتی،۳۲۳۵۲۹۰۰ جهادکشاورزی،۰۹۱۳۳۵۵۵۵۸۳ بازرس اتحادیه نانوایان و ۱۹۰ نیز تخلفات بهداشتی اطلاع دهند.

 

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی