فرماندار میبد از بهره‌برداری ۴۲ طرح در هفته دولت تا ایجاد فرصت شغلی برای ۱۱۰ نفر خبر داد

سجادی پور در نشست خبری: در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری ۴۲ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ارزی و ریالی معادل ۶۳۰ میلیارد تومان هستیم که با بهره‌برداری از این طرح ها برای ۱۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزارشد،ضمن گرامیداشت هفته دولت از افتتاح ۴۲ طرح این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد وگفت:در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری ۴۲ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ارزی و ریالی معادل ۶۳۰ میلیارد تومان هستیم که این طرح ها جدای از ۷۰ میلیارد ریال طرح‌های افتتاح شده متمرکز در شهرک صنعتی شهرستان است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح ها برای ۱۱۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد، البته طرح‌های مورد بهره‌برداری هفته دولت در شهرستان تقریباً مربوط به تمام حوزه‌ها اعم از حوزه‌های شهری و روستایی، برق‌رسانی، آب‌رسانی و گازرسانی و کشاورزی خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به حفر هفت حلقه چاه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان در میبد؛تصریح کرد: با حفر این چاه‌ها ۱۶۰ لیتر آب‌ بر ثانیه به شبکه آب شهرستان اضافه می‌شود که امیدواریم با اختلاط این آب استحصالی با آب انتقالی شاهد توزیع آب باکیفیت یکسان در تمام مناطق شهرستان باشیم.
سجادی پور تصریح کرد:شهرستان میبد سه پروژه ملی در جداول اعتبار مصوب گرفته است که میتوان به پروژ‌ه بیمارستانی، ورزشگاه و روکش آسفالت اشاره کرد و پروژه‌هایی نیز ردیف بودجه گرفته و عقد قرار داد آن انجام شده است که از جمله آن میتوان به استادیوم، پایانه مسافربری و ساخت مرکز دانشگاه علوم پزشکی میبد اشاره کرد که همواره اقدامات اجرا شده در این شهرستان با حضور خیرین اتفاقات خوبی را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در حوزه مسکن شکل گرفته،عنوان کرد: در شهرستان میبد حدود هفت هزار نفر متقاضی مسکن بودند که ۲۷۵۰ ثبت نامی مسکن تایید نهایی انجام شده و از این تعداد ۶۷۰ مورد تحویل زمین انجام گرفته است که تماما ویلایی است.
فرماندار میبد با عنوان اینکه متاسفانه در حوزه گردشگری و شناساندن صنابع دستی میبد و آثار باستانی کم کاری کردیم؛گفت: ورودی شهر ما هیچکدام تابلو و نشانی از آثار و ابنیه تاریخی و نماد صنایع دستی وجود ندارد که به مسافران نشان داده شود و ورودی شهر ما بجای اینکه تابلو و نماد بیشتر به نمایشگاه کاشی و پیاده روهای ما مملو از پالت کاشی است.

 

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی