سوله هایی که به تازگی در شهرک صنعتی۲ میبد ساخته می شوند/ ضمانت اجرای مصوبه شورای توسعه و برنامه ریزی استان چیست؟+فیلم و عکس

بعد از مصوب شدن ممنوعیت بارگذاری صنایع آلاینده جدید در محور یزد عقدا، انگار باز هم صنایع جدید در حال احداث هستند!

به گزارش میبدما؛ طبق مشاهدات صورت گرفته در جاده میبد ندوشن و شهرک صنعتی دو میبد، سوله های جدیدی در حال ساخته شدن هستند و این گمان می رود که این سوله ها، سوله کارخانه کاشی و سرامیک باشند.

هر چند که پیش از این صحبت هایی در مورد صدور مجوز ده ها کارخانه کاشی در این محور شده بود، اما بعد از ممنوعیت بارگذاری صنایع آلاینده جدید، انگار این مجوزها نه تغییری پیدا کرده و نه قرار است متوقف شوند.

هر چند ممکن است این موضوع در حد گمانه زنی باشد، اما جای این سوال مهم وجود دارد که ضمانت اجرای مصوبه شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد با آن صراحت، در میبد چه خواهد بود؟ و آیا مسئولین برنامه ای برای مدیریت این موضوع در دست دارند یا فقط به همان رسانه ای شدن صحبت استاندار و امضا شدن فرم مصوبات نیمه آذرماه ۱۴۰۰ اکتفا شده است؟!

در ادامه فیلم خبری مصوبه استانداری را می بینید و تصاویری از چند کارخانه کاشی جدید در محور میبد ندوشن که کار آنها نهایی شده و سوله هایی که بعد از مصوب شدن ممنوعیت بارگذاری، بارگذاری شده اند!!!