روند کار مسئولین جهت رفع سریع مشکل مردم و تعامل بهتر با آن‌ها باشد

امام‌جمعه میبد گفت: مسئولین در بالاترین سطح با مردم جهت رفع مشکلاتشان تعامل کنند.

به گزارش میبدما؛ آیت‌الله اعرافی در جلسه‌ای که با حضور فلاح فرماندار، بابائی رئیس راه و شهرسازی و مسئول دفتر دکتر میرمحمدی جهت بررسی مشکلات زمین‌های برخی از مناطق شهرستان میبد برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی جهت هم‌افزایی و همکاری و تعامل سازنده بسیار نیاز است و در مسیر انجام فعالیت‌های محوله نیز نباید کوتاهی صورت بگیرد.

وی با اشاره به این موضوع که ما باید از عمق دل، خدمتگزاری به مردم را باور داشته باشیم، افزود: فرایند کار اداری باید روان و اخلاقمند و همچنین همراه با کار علمی و کارشناسی باشد تا کار یک اداره به‌خوبی پیش رود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به نگاه نظام و کشور در مورد زمین‌خواری و اهمیت پاسداشت حقوق بیت‌المال، بیان داشت: باید توجه داشت که این موضوع به سه‌شاخه زمین‌خواری‌های بزرگ توسط زمین‌خواران دانه‌درشت، مصادره‌های جزء در بین مردم و همچنین در بخشی توسط ادارات و ارگان‌ها تقسیم می‌شود.

وی بابیان این موضوع که در قبال زمین‌خواری‌های گسترده و دانه‌درشت‌ها باید برخورد بدون انعطافی انجام شود و در مورد مصادره‌های ادارات و ارگان‌ها نیز از حقوق بیت‌المال پاسداری شود، تصریح کرد: در قبال مشکلی که طرف حساب آن مردم هستند اما باید بیشترین تعامل صورت گیرد و تلاش ما مسئولین باید همزمان با رعایت حقوق و قوانین، جهت رفع سریع مشکل مردم و تعامل بهتر با آن‌ها باشد.

آیت‌الله اعرافی در انتها با تشکر از مسئولین پیشین و کنونی اداره راه و شهرسازی، توصیه کرد: مردم ما امروز دچار مشکلات زیادی مانند مسائل اقتصادی و کرونا هستند و باید هر چه امکان دارد با آن‌ها کنار آمد تا دچار مشکلات بیشتری نشوند.