کتاب «جاده یوتیوب» رونمایی شد + تصاویر

کتاب «جاده یوتیوب» جدیدترین اثر محمد علی جعفری رونمایی شد.

به گزارش میبدما؛ کتاب «جاده یوتیوب» نوشته محمدعلی جعفری با حضور خانواده‌ی شهید محمد‌حسین محمدخانی و محمد‌علی رکنی شاعر و نویسنده توانمند ایرانی و با حضور جمعی از دوست‌داران کتاب و کتابخوای در فروشگاه پاتوق کتاب شهر قم برگزار شد.

جاده یوتیوب خاطرات نویسنده از سفرش به کشور سوریه می باشد که جهت جمع آوری خاطرات شهید محمد حسین محمدخانی از شهدای مدافع حرم، داشته است.

محمد علی جعفری که اصالتی میبدی دارد، نویسنده کتاب هایی مانند آرام جان، عروسی لاکچری، سربلند، عمارحلب، قصه دلبری، پادشاهان پیاده، شغل شریف، فرزند کشمیر و خانه مغایرت می باشد.

برشی از کتاب:
«به خالدیه که رسیدیم، شهر خالی بود. همه‌ خوش حال بودن که تموم شد. اون‌ها چیزی به نام [تک تیراندازِ انتحاری] دارن. انتحاری نه به این معنا که به خودش مواد منفجره بسته که خودشو بترکونه. اون‌ها دو تا تک‌تیرانداز می‌ذارن و‌ کل شهررو خالی می‌کنن. به اون‌ها می‌گن: شما تا آخر بمون، حتی اگه کشته شدی! تو بعضی مواقع، همین دو تا تک تیرانداز باعث می شن ما برگردیم. دقیقا همین اتفاق برای ما افتاد. یه تک‌تیرانداز و یه تیربارچی گذاشته بودن که همین‌ها تونستن نصف خالدیه رو بگیرن.
با خیال راحت وسط خیابون ایستاده بودیم. به لحظه دیدم صدایی میاد و آسفالت زیر پام کنده می‌شه. نگو که تیر و تیرتراش رو به آسفالت بستن! در اون‌جا (امیر سیاوشی) و (اسماعیل کریمی) شهید شدن.»

منبع تصاویر: نشر معارف