واحد مشاوره مذهبی در سازمان تبلیغات میبد راه اندازی خواهد شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میبد گفت: واحد مشاوره مذهبی در حوزه های جوانان و خانواده در سازمان تبلیغات راه اندازی خواهد شد.

به گزارش میبدما؛ حجت الاسلام علیرضا آقایی در جلسه با علیرضا حسین‌بیگی رئیس دادگستری میبد، با اشاره به اهمیت بحث خانواده اظهار داشت: در راستای این موضوع قصد داریم با راه اندازی واحد مشاوره مذهبی در حوزه خانواده و جوانان و پاسخ به شبهات فکری و اعتقادی در این زمینه، گام موثری را برای رفع آسیب های اجتماعی برداریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های جدید این سازمان برای تاثیرگذاری بیشتر در وظایف خود، بیان داشت: از دیگر فعالیت هایی که به خواست خدا آنها را اجرایی خواهیم کرد، برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی‌تخصصی ویژه روحانیون، مبلغان دینی و مداحان اهلبیت است که بتوانند در محور فعالیت‌های خود به نیازهای معنوی روز جامعه پاسخ دهند.

علیرضا حسین‌بیگی رئیس دادگستری میبد نیز ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام حجت الاسلام آقایی به مسائل اجتماعی و تلاش برای رفع معضلات، گفت: در حوزه جوانان و خانواده مشکلات زیادی وجود دارد که در نتیجه دوری از آموزه های اسلامی و کمرنگ شدن معنویت در زندگی، ایجاد شده است.

وی بیان داشت: این موضوع از وظایف روحانیون و مبلغان دینی است که بر اساس آموزه های غنی اسلامی، سبک درست زندگی را آموزش دهند و در این راه بسیار مهم و سرنوشت ساز، حامی قوه قضائیه باشند.