استاندار یزد از یک واحد صنعتی میبد بازدید کرد

محمدعلی طالبی گفت: خوشبختانه بااحساس تعهدی که امروز در بین واحدهای صنعتی وجود دارد حد اعلای رعایت استانداردهای بهداشتی و توجهشان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی را شاهد هستیم.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، استانداریزد به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، فرماندارمیبد،معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی از یکی از واحدهای صنعت کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی جهان‌آباد شهرستان میبد بازدید کردند.

دکتر محمدعلی طالبی در این بازدید اظهار داشت: در کشور اولین استانی بودیم که پروتکل‌های بهداشتی را برای واحدهای صنعتی با همکاری و هماهنگی خودواحدهای صنعتی آماده کردیم و این‌ها به مورداجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به مشارکت و حمایت واحدهای صنعتی و مسئولین در مبارزه با بیماری کرونا تصریح کرد: در روزهای اخیر و در مبارزه با بیماری کرونا، واحدهای صنعتی در صف اول خیرمند و کمک به مردم حضور داشتند.

در این بازدید از حاج هدایت حاجی ده آبادی کارآفرین و خیر میبدی با اهداء لوح تقدیر شد.

استاندار خاطرنشان کرد: همین همدلی‌ها و همراهی‌ها است که می‌تواند ما را به تداوم چنین فضا و رفع کامل این بیماری در سطح استان و بهبودی کامل بیمارانی که امروز در خانه‌ها یا بیمارستان‌ها حضور دارند امیدوار کند.