تشکیل قرارگاه استانی کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: قرارگاه رزمایش استانی کمک به نیازمندان طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای کمک ویژه به اقشار آسیب‌دیده از کرونا و محرومان در استان یزد تشکیل شد.

به گزارش میبدما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت مشارکت خیران در تحقق اهداف رزمایش کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، گفت: قرارگاه رزمایش استانی کمک به نیازمندان طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای کمک ویژه به اقشار آسیب‌دیده از کرونا و محرومان در استان یزد تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه وظایف هرکدام از اعضا برای تسریع در خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در این قرارگاه مشخص‌شده است، افزود: تاکنون ۱۲ هزار خانوار آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان یزد شناسایی‌شده‌اند و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات آنان درحا انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت هم‌افزایی و همدلی نیکوکاران در اجرائی شدن این طرح گفت: خیران و نیکوکاران یزدی می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* تلفن همراه، اپلیکیشن های سکه و سنا و یا سایر اپلیکیشن های پرداخت بانکی، تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا و محرومان پرداخت کنند.

شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد نیز پاسخگوی مردم نیکوکار استان برای مشارکت در این رزمایش ملی است.