گزارش تصویری از جلسه شورای تامین میبد با حضور آیت الله اعرافی

ایت الله اعرافی گفت: موج سهمگینی که در جهان پدید آمد با تدابیری که در شهرستان اندیشیده شد تا حدی کنترل شد اما مردم و مسئولین برای کنترل این موج باید همکاری بیشتری کنند.

به گزارش میبدما؛ آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در جلسه شورای تامین شهرستان میبد با تبریک میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: در این جلسه به جز اعضای شورای تامین در خدمت دوستان بهداشت و درمان و بیمارستان هم هستیم که طی هماهنگی با جناب اقای فرماندار قرار شد برای مشورت در این جلسه حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: باید تقدیر و تشکر کنم از همه بزرگوارانی که در این ایام و در سال جدید که متفاوت تر از سال های قبل بود زحمت کشیدند و تشکر کنم از آقای فرماندار و همکارانشان در فرمانداری که شبانه روز در کش و قوس ها و فراز و فرودهای این حادثه تلخ و ناگوار حضور داشتند.

امام جمعه میبد تصریح کرد: از شورای تامین و عزیزانمان در بخش های انتظامی، امنیتی، قضایی و عزیزان در سپاه و بسیج باید تشکر و تقدیر داشته باشیم و باید گفت همه بخش ها واقعاً فعال بودند و با همه وجود تلاش کردند.

وی با تشکر ویژه از مدیران بیمارستان و بهداشت و درمان و مجموعه سپاه و بسیج برای راه اندازی نقاهتگاه، گفت: موج سهمگینی در جهان پدید آمد و متوجه شهر و استان ما نیز شد که با حضور شما در صحنه و تدابیری که اندیشیده اید به لطف خدا تا حدی کنترل شده که البته ما و مسئولین و مردم باید همکاری بیشتری کنیم تا این موج کاملاً مهار شود.

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضا و مدعوین به بیان صحبت پرداختند.