پیام آیت الله اعرافی جهت حضور باشکوه مردم میبد و اردکان در مراسم تشییع شهید گمنام

آیت الله اعرافی در پیامی از مردم شهرستان های میبد و اردکان دعوت کرد در تشییع پیکر شهید گمنام حضوری باشکوه داشته باشند.

به گزارش میبدما؛ متن پیام آیت الله اعرافی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم.
ولاتحسبن الذین قتلوافی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون .
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها علیهم السلام.
همزمان با ایام فاطمیه و سوگ بانوی فضیلت و معرفت و رشادت و قهرمان مدافع ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها استان یزد و شهرستان میبد آغوش خود را برای استقبال از شهیدان سرافراز و نام آور و گمنام می گشایند و جوانان و مردان و زنان فاطمی با سوز و شور و شکوه در این تشییع تاریخی شرکت و با آرمان های والای امام و انقلاب و شهیدان عزیز پیمان خواهند بست .
شوق به شهادت درراه خدا قله معرفت و رشادت و سلاح کارآمدی است که دشمنان اسلام و ایران و انقلاب را شکست داده وخواهد داد و این فرهنگ همچنان باید استمرار و تبلوریابد و روح بصیرت و فرهنگ مقاومت را درعرصه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی وفرهنگی بدمد .
شهادت برگ زرینی است که همواره موج آفرین و تحول زا بوده است و نمونه جدید آن در تشییع جنازه بی نطیر شهیدان مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابو مهدی المهندس و یارانشان قدس سرهم در ایران و عراق بودیم .
تشییع پیکر های پاک شهیدان گمنامی ، که در آسمان ها نام آور و در زمین مظلوم و موج آفرین اند، می تواند سرآغاز فصلی نو در ارتقای فرهنگی و معنوی باشد .
این مراسم بزرگ و دفن شهیدان راست قامت که در استان یزد در حوزه و دانشگاه و مصلی و نیروی انتظامی انجام می پذیرد نشانی از وحدت حوزه ودانشگاه و مقاومت وعبادت درپرتو مجاهدت و شهادت و نمادی از رویش های انقلاب و اقتدار اسلام و ایران است .
امید می رود با حضور چشمگیر و یادماندنی مردم عزیز استان و بویژه شهرستان های میبد و اردکان و جوانان سرافراز در اجتماع با شکوه فاطمیون و مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در مصلای میبد درروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها حماسه ای بزرگ‌ رقم خورد و همگان به فوز عظیم عزاداری فاطمیه و سوگواری شهدا نائل آیند.
رجاء واثق است که بفضل الهی و همت والای شما عزیزان و مردم و مسئولان و بااستمداد از ارواح تابناک شهیدان این مراسم با شکوه برگزار و زمینه سازحضور سرنوشت ساز در بیست و دوم بهمن ماه و دوم اسفند ماه باشد .
علی رضا اعرافی