جهاد ملت امروز حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است

امام جمعه موقت میبد گفت: جهاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در عراق، سوریه و یمن بود و امروز جهاد ملت بزرگ ایران، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است.

به گزارش میبدما به نقل از میبد آدینه ، امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران که بعد از ۸ سال برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران باید همتشان این باشد که قوی شوند.

حجت‌الاسلام محمود کارگر بابیان اینکه به حمدالله ملت ایران قوی است و قوی‌تر هم خواهد شد افزود: موشک‌باران پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد نشانه اقتدار ایران بود که در این رویارویی حرف آخر را ملت ایران زد.

خطیب جمعه میبد قضیه دستگیری سربازان آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی را از دیگر نشانه‌های اقتدار سپاه و نظام و ملت ایران خواند و گفت: البته اقتدار تنها نظامی نیست بلکه باید در اقتصاد و جهش علمی کشور هم قوی‌تر شد.

وی تصریح کرد: باید با تکیه‌بر جوانان و اقتدار درونی خود اقتدار هویتی، قضایی و اجرایی و مقننه و مجلس ما قوی شود چراکه کشور در صورتی قوی است که همه قوای آن کشور قوی باشد.

پشتوانه همه اقتدار در کشور حضور مردم درصحنه است

امام‌جمعه موقت میبد پشتوانه همه این اقتدارها را حضور مردم درصحنه خواند و گفت: اگر یک کشور قوی می‌خواهیم باید در دو آزمون بزرگ پیش رو که یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دومی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است حضور حماسی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: جهاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در عراق، سوریه و یمن بود و امروز جهاد ملت بزرگ ایران، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است.

امام‌جمعه موقت میبد گفت: همه ما باید سهم و نقش خود را برای تقویت نظام و انقلاب و قوی شدن کشور، با حضور حداکثری در انتخابات ایفا کنیم.

خطیب جمعه میبد با تأکید بر اینکه مجلس قوی نماینده قوی می‌خواهد افزود: نماینده‌ای که انقلابی، قوی، متدین، متعهد، شجاع، دشمن‌شناس و آبروی شهر و استان و کشور باشد باید انتخاب کرد.

وی گفت: تنها با قوی شدن کشور در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی می‌توان اهداف مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و سپاه عزیز قدس که بیرون راندن امریکای جنایت‌کار از غرب آسیاست محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام کارگر با محکوم کردن مقامات آمریکایی مبنی بر تهدید سردار قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس به ترور گفت: شما مگر با ترور سردار سلیمانی که جز باعث اتحاد همه جناح‌ها در ایران و موجب وحدت با ملت عراق شد چه چیزی نصیبتان شد که حالا سردار قاآنی را به ترور تهدید می‌کنید؟

وی شهادت را افتخار سربازان ولایت عنوان کرد و گفت: با ترور تنها خباثت شما به‌عنوان دولت تروریست در دنیا آشکار می‌شود.

امام‌جمعه موقت میبد تصریح کرد: ما حمایت قاطع خودمان را از سردار اسلام قاآنی، سپاه و نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی و انتظامی، به کوری چشم امریکا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام می‌کنیم.

وی در ابتدای این خطبه هم با اشاره به سیل ویرانگری که مردم محروم استان سیستان و بلوچستان را در محاصره خود قرار داد و خسارت‌های مالی فراوانی زد گفت: وجوه جمع‌آوری‌شده در نماز جمعه امروز به هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

امام‌جمعه موقت میبد در ادامه سالروز حماسه ششم بهمن مردم آمل و روز گمرک را گرامی داشت و گفت: ششم بهمن سال ۶۰ عده‌ای با کمین در جنگل‌ها، مردم آمل را به خاک و خون کشیدند اما این گروه مارکسیستی طی ۲۴ ساعت با حضور سپاه و نیروهای نظامی و مردمی سرکوب شد.

وی افزود: این روز این‌قدر مهم بود که امام آن را در وصیت‌نامه تاریخی خود مندرج کرد بنابراین مردم باید اهل تحلیل باشند و بدانند از چه روزهای سختی عبور کردیم.

حجت‌الاسلام کارگر در ادامه سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را تسلیت گفت و با اشاره به فضائل آن حضرت گفت: طبق بیانات امام راحل، حضرت زهرا سلام‌الله علیها در آن خانه محقر، انسان‌هایی را تربیت کرد که نورشان از بسیط خاک تا آن‌سوی افلاک و از عالم ملک تا آن‌سوی ملکوت اعلی می‌درخشد.

خطیب جمعه میبد افزود: رهبر معظم می‌فرمایند: حضرت زهرا سلام‌الله علیها قله بشریت بود و امام صادق (ع) فرموده‌اند: نبوت تمام پیامبران آنگاه کامل می‌شود که به فضائل حضرت زهرا سلام‌الله علیها واقف شوند بنابراین حضرت زهرای مرضیه یک مکتب است که امام زمان (عج) گفته است او یک الگو برای من است.