جلسه هماهنگی مراسم‌های «شهید گمنام» برگزار شد + تصاویر و پوستر مراسم

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم های وداع و تشییع شهید گمنام در فرمانداری میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ در این جلسه که با حضور مسئولین شهرستان میبد برگزار شد، برنامه ریزی و هماهنگی مراسم های وداع با شهید گمنام در شامگاه روز سه شنبه و همچنین تشییع پیکر مطهر شهید در روز چهارشنبه و همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) انجام گرفت.

مرتضی بهشتی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه میبد در این جلسه گفت: مراسم وداع شهید گمنام در روز سه شنبه ۸ بهمن ماه و همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی آیت الله اعرافی برگزار خواهد شد.

وی افزود: صبح روز چهارشنبه نیز که مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) می باشد مراسم تشییع پیکر شهید از ساعت ۸ صبح از مقابل سپاه قدیم و روبروی بانک صادرات مرکزی آغاز خواهد شد و بعد از مسیر پارک فلسطین، میدان ۱۲ امام و میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی حرکت خواهد شد.

مرتضی بهشتی بیان داشت: مراسم شام غریبان شهید گمنام همراه با مراسم سالگرد مرحوم سید جلال یحیی زاده نیز در شامگاه روز چهارشنبه در مصلی آیت الله اعرافی برگزار خواهد شد.

مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد و سید بهروز موسوی معاون فرماندار نیز با تاکید بر اهمیت این مراسم ها، از عموم مردم میبد جهت شرکت در مراسم های وداع و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دعوت به عمل آوردند.