نشست خبری فرماندار میبد با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد +تصاویر

فرماندار میبد گفت: مشارکت هر چه بیشتر مردم عزیز ایران در انتخابات به هر چه بیشتر ناامیدی دشمن منجر می شود.

به گزارش میبدما، حسین فلاح در نشست خبری شامگاه شنبه با اصحاب رسانه و خبرنگاران میبدی، با تسلیت شهدای حوادث اخیر و گرامیداشت ایام دهه فجر که در پیش رو است، اظهار داشت: در انتخابات پیش رو هر چه مشارکت مردم بالا باشد، نشانی از درک بالای سیاسی و فهم و تحلیل آن‌ها هست و این نکته موردتوجه ویژه دشمنان ما نیز می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، بیان داشت: رسانه‌ها نیز باید به‌عنوان بخش مهمی از جامعه به مشارکت حداکثری مردم توجه کنند و در این ایام بر همین مبنا فعالیت رسانه‌ای خود را برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار میبد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تسلیت درگذشت آیت‌الله میبدی گفت: درگذشت این عالم بزرگوار موجب تأثر شد و در میبد نیز مراسم بزرگداشتی برای این عالم فرهیخته برگزار می‌کنیم که این مراسم دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع میبد خواهد بود.

فلاح با اشاره به حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری نیز افزود: چند تن از عزیزان میبدی نیز از مسافرین این هواپیما بوده‌اند که به‌زودی مراسمی را در شهر بفروئیه برای این عزیزان برگزار می‌کنیم.

با بداخلاقی های انتخاباتی برخورد می کنیم

سید بهروز موسوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز در ادامه این جلسه گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در لزوم مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور، این موضوع به‌نوعی موجب انسجام و وحدت در کشور می‌شود و ما با بهره‌گیری از این توصیه‌ها، در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور در این زمان، افزود: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم که دشمن نیز با دسیسه‌های خود برای تضعیف انقلاب و کشور تلاش همه‌جانبه خود را به کار بسته است و انتخابات دقیقه موجب به سرانجام نرسیدن همین دسیسه‌ها می‌شود.

موسوی با اشاره به‌پای کار آمدن همه ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش رو، بیان داشت: در این دوره ۴۳ داوطلب در شهرستان‌های تفت و میبد ثبت‌نام کردند که از این میزان ۲۳ نفر تائید و بقیه عدم احرازشده‌اند.

وی ادامه داد: میبد به همراه بخش‌های خود در انتخابات پیش رو دارای ۷۶ صندوق اخذ رأی خواهد بود که ۱۸ تا از این تعداد را صندوق‌های سیار تشکیل می‌دهند.

سید بهروز موسوی گفت: در این مدت تا شروع تبلیغات رسمی کاندیداها، تمامی فعالیت‌های مجازی و حقیقی آن‌ها رصد شده و طبیعتاً طبق قانون با تبلیغات زودهنگام و بداخلاقی‌های انتخاباتی نیز برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در روزهای منتهی به انتخابات نیز که اوج فعالیت تبلیغاتی صورت می‌گیرد، کمیته‌هایی ازجمله پیشگیری از جرم بر همه فعالیت‌ها رصد کامل انجام می‌دهند و رسانه‌ها نیز همراه با مردم شریف میبد درصورتی‌که به تخلفی برخورد کردند، با مکتوب کردن آن به پیگیری ما در این زمینه کمک کنند.

در ادامه این جلسه نیز فرماندار میبد و دیگر مسئولین حاضر در نشست خبری به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند که به‌تناوب برخی از این اخبار را در پایگاه خبری میبدما بازتاب می‌دهیم.