گزارش تصویری از اختتامیه سومین دوره طرح تابستانه باشگاه فوتبال مهربد میبد

اختتامیه سومین دوره طرح تابستانه باشگاه فوتبال مهربد میبد در ورزشگاه چمران برگزار شد.

مصطفی زارع مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مهربد میبد در گفتگو با خبرنگار “میبدما” اظهار داشت: تابستان امسال نیز با حضور ۱۶۰ نفر از نوجوانان و نونهالان، دوره آموزش فوتبال در اوقات فراغت را به سرانجام رساندیم.

وی افزود: باشگاه مهربد در تمام رده های سنی در ورزش فوتبال فعالیت دارد که برخی از افتخاراتش مانند انتخاب یکی از بچه ها برای برنامه ستاره‌ساز و انتخاب دو نفر دیگر از بچه های زیر ۱۲ سال در فستیوال استان یزد برای کشور بوده است.

زارع با اشاره به قهرمانی مقتدرانه رده های نوجوانان و نونهالان باشگاه در سطح شهرستان، بیان داشت: به لطف خدا هرساله بر کیفیت کار در آموزش ها و همچنین سطح تخصصی مربیان خود افزوده ایم، و هدفمان این بوده که در ورزش فوتبال، شهرستان میبد را به جایگاه بالای خود برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات موجود در جذب بیشتر نوجوانان و نونهالان در دوره های آموزشی، بیان داشت: متاسفانه نزدیک به ۱۶۰ نفر متقاضیان حضور در کلاس ها را رد کرده ایم که دلیل آن نداشتن سانس خالی چمن برای آموزش ها بوده است.

وی تصریح کرد: نیاز ما به کمک مسئولین فقط نیاز مالی نیست و گاهی حمایت ها و پشتیبانی هایی نیاز است که می تواند گره مشکلات را برای فعالیت بهتر و بیشتر ما باز کند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مهربد ادامه داد: امیدوارم با راه افتادن زمین چمن دوم میبد که جناب فرماندار پیگیر مسائل آن بوده اند، بتوانیم بیش از این به خواسته متقاضیان میبدی پاسخ بدهیم و مشکل کمبود سانس خالی تا حد ممکن رفع شود.

وی با بیان این موضوع که ورزشگاه اختصاصی باشگاه نیز ان‌شاءالله بعد از ماه صفر افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: بسیار مشتاق بودیم که بتوانیم این نوع برنامه ها را در طول سال داشته باشیم که البته در صورت داشتن اسپانسر طرح استعدادهای درخشان را راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم در این محور به صورت ویژه و در تمام طول سال فعالیت کنیم.

گفتنی است این مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه موقت میبد، مهندس نقوی شهردار، مهندس هدایی و خانم فلاح از اعضای شورای شهر برگزار شد.

از اتفاقات زیبای این مراسم، اهدای گل توسط نوجوانان و نونهالان به والدین و بوسیدن دست آنها بود.