پیام‌تبریک مسئولین میبد به عضو جدید شورای‌نگهبان

مسئولین میبدی در پیامهایی، انتصاب حضرت آیت‌الله اعرافی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان عضو شورای نگهبان را تبریک گفتند.

به گزارش میبدما؛ متن پیام ها به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آیت‌الله حاج شیخ علیرضا اعرافی دامت‌توفیقاته

با سلام و تحیت

انتصاب حضرت‌عالی به عضویت فقهای شورای نگهبان از سوی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موجب بسی افتخار، مباهات و افتخار بزرگی برای شهرستان میبد است که به استناد اصل نود و یکم قانون اساسی در طلیعه دهه پنجم پیروزی انقلاب و سرآغاز «گام دوم» انقلاب از سوی رهبر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ که مؤید صداقت، سلامت نفس، مقام والای فقهی و غنای علمی و عملی، فرهنگی و سیاسی و تجارب ارزشمند در مدیریت‌های پیشین جناب‌عالی هست.

این‌جانب ضمن مغتنم شمردن این فرصت و ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از الطاف همیشگی حضرت‌عالی به شهرستان، رجای واثق دارم همچون گذشته از عنایات ارزشمندتان بهره‌مند خواهیم شد و برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی در ذل توجهات حضرت حق را خواستارم.

حسین فلاح

فرماندار میبد

***

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله اعرافی دامت برکاته

با سلام و تحیت و مسألت مزید توفیقات توأم با عزت روزافزون حضرتعالی از ذات اقدس احدیّت جلّ و علا، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عضویت شورای نگهبان قانون اساسی که مؤید صداقت، سلامت نفس، مدیریت لایق، مدبّر بودن و فقاهت گرانسنگ انقلابی جنابعالی می‌باشد، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی شک سوابق درخشان و تجارب ارزنده مدیریتی، مدارج و صفات عالی علمی و عملی حضرتعالی که پشتوانه عظیم و ذخیره ارزشمندی است که می تواند تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وظایف و نقش‌های بی‌بدیلتان در قوام و استحکام نظام و پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی را تضمین کند.
دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و در سایه سار هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه و معظم انقلاب ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ایام عزت مستدام
علیرضا نقوی
شهردار میبد

***

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله علیرضا اعرافی (دامت برکاته)
با سلام و تحیت
با گرامی‌داشت یاد و خاطره بزرگانی که صادقانه و عالمانه رسالت خطیر خود را در پیشبرد اهداف و سیاست‌های راهبردی این نهاد انجام دادند؛ انتصاب جناب‌عالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عضویت فقهای شورای نگهبان را که نشان از اعتماد معظم‌له به توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی است، صمیمانه تبریک می‌گوییم.

توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

اعضای شورای اسلامی شهر میبد

***