دغدغه داریم و می خواهیم که به تعهداتمان عمل کنیم/ گشایشی بشود از خجالت مردم، پرسنل و خیرین در خواهیم آمد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در جمع خبرنگاران میبدی اظهار داشت: میبد با بیش از ۲۰ خیر در حوزه بهداشت و درمان بیشترین کمک خیری را داشته و عمده تجهیزات این بخش را تامین کرده است.

به گزارش میبدما، دکتر محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در حاشیه مراسم تودیع و معارفه ریاست بیمارستان امام صادق(ع) میبد گفت: سوای از بحث کمک های خوبی که خیرین کرده اند، طبیعتاً دانشگاه نیز کمک های مانند بحث هتلینگ بیمارستان، استقرار دانشکده پرستاری، تاسیسات، نیروی انسانی و متخصصین داشته است.

وی افزود: منتهی اگر خواسته شما این باشد که دانشگاه باید کمک بیشتری انجام دهد، بله، ما باید قدر این احساس مسئولیت مردم و خیرین شهرستان میبد را بیشتر بدانیم و به ارتقای آن نیز کمک بیشتری بکنیم.

دکتر نوری شادکام با بیان این موضوع که اگر وضعیت بهتر شود به تعهدات خودمان در قبال خیرین عمل می کنیم، بیان داشت: بنده مداوم پیگیر هستم و مخصوصاً در سه محور فاز یک بیمارستان، اورژانس و تکمیل منازل مسکونی پزشکان اگر کوچکترین گشایش مالی صورت بگیرد، برای تکمیل پروژه ها اقدام خواهیم کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در پاسخ به درخواست خبرنگار میبدما برای دعوت و حضور ریاست دانشگاه جهت شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه میبد، اظهار داشت: اگر موضوع خیرین مورد بحث باشد، هر چه آنها بگویند حق است و حرف های آنها را درست می دانم و اینگونه نیست که ما نخواهیم به تعهداتمان عمل کنیم.

وی با بیان این موضوع که برای تکمیل فاز یک بیمارستان در حدود ۶ میلیارد و برای اورژانس ۳ میلیارد نیاز است، بیان داشت: شاید همه پروژه های شهرستان میبد بالغ بر ۵۰ الی ۶۰ میلیار تومان برای اتمام نیاز داشته باشند و این در حالی است که دانشگاه فقط از بیمه ها چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد طلب دارد و اگر گشایشی در این محور صورت بگیرد حتما نسبت به تکمیل پروژه ها اقدام می کنیم.

دکتر نوری شادکام خاطر نشان کرد: ما از شما جدا نیستیم و مانند شما دغدغه داریم، کارهایی توسط خیرین صورت گرفته و زحمت هایی کشیده شده که اگر آنها را تکمیل نکنیم، از مردم و خیرین سلب اعتماد کرده ایم و ما ان شاءالله اگر گشایشی بشود، از خجالت مردم، پرسنل و خیرین در خواهیم آمد.