سیل ویرانگر کشور برای ما هشدار و تجربه باشد+ فیلم

حجت‌الاسلام کارگر امام جمعه موقت میبد گفت: دولت امریکا سرانجام در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت ایران خسته خواهد شد و با ادبیات و تکریم با ملت ایران سخن خواهد گفت.

به گزارش میبدما به نقل از میبدآدینه ، امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تروریست خواندن سپاه از سوی دولت امریکا را محکوم کرد و گفت: سپاه برخاسته از ملت است و ملت از قلب تپنده خود در برابر هرگونه اتهامی دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد کارگر با اشاره به اعتراف جیمی کارتر رئیس‌جمهور اسبق امریکا افزود: ما هیئت حاکمه امریکا را دولت متجاوز و ستمکار می‌دانیم چراکه امریکا در طول عمر دویست و چهل و دوساله خود تنها شانزده سال در جنگ نبوده است و بیشتر این سال‌ها دست به غارت و تجاوز ملت‌های عالم زده است.

خطیب جمعه موقت میبد با تشریح خسارت‌های سیل در مناطقی از کشورمان و تخریب زیرساخت‌های جاده، پل و خسارت‌های جانی و مالی برای ملت گفت: در این نوع حوادث غالباً کشورها، هدایا و کمک‌هایی را به ملت‌های آسیب‌دیده ارسال می‌کنند که امریکا مانع از رسیدن کمک‌های نقدی ملت‌ها به مردم سیل‌زده کشورمان شده است.

وی بابیان اینکه امریکا چهل سال است که ایران را تحریم کرده است و با نظام و ملت ایران دشمنی می‌کند تصریح کرد: امریکا هرچند چهل سال است ایران را تحریم و با ملت ایران دشمنی کرده است؛ ملت ایران پابرجا و قرص در مقابل تحریم‌ها ایستاده است و از انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی و رهبری و قدرت نظامی خود پاسداری می‌کند و امریکا را با مقاومت، بر سر عقل خواهد آورد.

امام‌جمعه موقت میبد گفت: مردم و صاحبان فکر و اندیشه امریکا هم باید دولت این کشور را بر سر عقل بیاورد که چهل سال دشمنی با ایران، چه چیزی را عاید آنها کرده است.

حجت‌الاسلام کارگر افزود: دولت امریکا سرانجام در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت ایران خسته خواهد شد و با ادبیات و تکریم با ملت ایران سخن خواهد گفت.

امام‌جمعه موقت میبد در ادامه جدیدترین اقدام تروریستی دولت عربستان و گردن زدن سی‌وهفت نفر در روز سه‌شنبه را محکوم کرد و گفت: سی‌ و دو نفر از این افراد علمای دینی و طلاب شیعی بودند که طبق گزارش دیدبان حقوق بشر با تروریست هیچ ارتباطی نداشتند.

وی بابیان اینکه بیست‌وپنج درصد مردم عربستان شیعه هستند و از حقوق قانونی خود محروم‌اند خاطرنشان کرد: وهابیت در طول هشت دهه سلطه خود، سخت‌ترین فشارها را برای شیعیان این کشور وارد کرده‌اند.

حجت اسلام کارگر، نهم اردیبهشت روز شورا و شهرداری‌ها را گرامی داشت و با اشاره به حوادث سیل در مناطق کشور به آنها هشدار داد: بستر رودخانه‌ها که مورد بی‌مهری قرارگرفته و مسدود شده است را دوباره احیا و مانع خسارت در هنگام سیل به مردم باشند.

امام‌جمعه موقت میبد، یازدهم اردیبهشت روز کارگر را هم به کارگران زحمت‌کش تبریک گفت و با اشاره به جایگاه کارگران در اسلام گفت: حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و باید با تقویت روابط بین کارگر و کارفرما موجب رونق تولید و اقتصاد شد.

حجت‌الاسلام کارگر، کار جهادی و بی‌وقفه را از شرایط تحقق رونق تولید و راهبرد عزت‌آفرین اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: رونق تولید از ارکان اقتصاد مقاومتی است و اگر تحقق یابد، تصمیم‌های سردمداران آمریکایی و اسرائیل درباره تحریم نفت ایران و مسائل اقتصادی تأثیری نخواهد داشت.

خطیب جمعه موقت میبد، سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم را به جامعه تعلیم و تربیت و معلمان تبریک گفت و افزود: آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها باید فرزندان این مرزوبوم را بصیر، آگاه، متخصص و معتقد به ارزش‌های اسلامی تربیت کنند.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان جشن‌های ماه شعبان به‌ویژه نیمه شعبان و میلاد باسعادت بقیه‌الله اعظم امام زمان (عج)، ورود به ماه مبارک رمضان را خاطرنشان کرد و گفت: در آغاز دهه غبارروبی و تکریم مساجد قرار داریم و باید در کنار آب‌ و جارو و نظافت مساجد، برنامه‌های فرهنگی مساجد را هم غبارروبی و برنامه‌های شفاف و اصیل اسلامی را برای جوانان و نمازگزاران که بصیرت بخش باشد برنامه‌ریزی کنیم.

کلیپ در آپارات میبدما

 

.