پخش فیلم کارگردان میبدی از“شبکه شما”

عضو ستاد اقامه نماز صدا و سیما در گفتگویی اظهارداشت: فیلم کوتاه “تسبیح” اثر روح الله کریمزاده شورکی به عنوان یکی از فیلم های برگزیده جشنواره نماز همدان، جهت نمایش از “شبکه شما” انتخاب شد. مختاری از فیلم تسبیح به عنوان یکی از کارهای خوب سال گذشته جشنواره نماز یاد کرده و ضمن تشکر از […]

عضو ستاد اقامه نماز صدا و سیما در گفتگویی اظهارداشت: فیلم کوتاه “تسبیح” اثر روح الله کریمزاده شورکی به عنوان یکی از فیلم های برگزیده جشنواره نماز همدان، جهت نمایش از “شبکه شما” انتخاب شد.

مختاری از فیلم تسبیح به عنوان یکی از کارهای خوب سال گذشته جشنواره نماز یاد کرده و ضمن تشکر از کارگردان و عوامل ساخت این فیلم از گروه هنری اندیشه ماندگار جهت همکاری با این ستاد نیز دعوت کرد.

این اثر که یکی از چهار فیلم کوتاه گروه هنری اندیشه ماندگار شهیدیه می باشد سال گذشته توانست لوح  تقدیر “فیلم خوب” این جشنواره سراسری را کسب کند.

فیلم داستان کودکی است که اولین حضورش در مسجد عکس العمل جالبی را از طرف خادم مسجد در پی دارد. در حقیقت فیلم دو نوع برخورد متفاوت با کودکان را در مسجد به نمایش گذاشته و قضاوت در مورد درست و یا غلط بودن هر یک را به عهده بیننده می گذارد.

ابوالفضل کارگر (فرزند میرزا محمد کارگر) که از بین ۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی شهیدیه برای بازی در نقش این کودک انتخاب شد در کنار حسن غلامزاده و محمد کارگر به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

همچنین علی غلامزاده به عنوان مشاور کارگرادن در کنار کریمزاده حضور داشته  و مهدی ملااحمدی هم تصویربرداری و تدوین این فیلم را انجام داده است.

گفتنی است مدت این فیلم کوتاه ۶ دقیقه و ۳۲ ثانیه می باشد.

منبع: اندیشه ماندگار شهیدیه