پیام تقدیر مسئولین از مردم همیشه در صحنه و انقلابی میبد

حجت الاسلام اعرافی امام جمعه موقت و دیگر مسئولین میبد در پیام هایی جداگانه از حضور مردم انقلابی شهرستان میبد در حماسه ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش میبدما؛ متن پیام های صادره به شرح ذیل می باشد:

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد

بسمه تعالی
مردم شریف شهرستان میبد
باردیگر با حضور آگاهانه اتان در راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن نشان دادید عزم خود را علی رغم مشکلات اقتصادی برای صیانت از انقلاب اسلامی جزم کردید. به حقیقت شما ازنسل عاشوراییان و در بزرگی و آقایی گوی سبقت را از امت صدر اسلام ربودید. سلام و درود رب الارباب و فرشتگان الهی بر آن گامهای استوار تان.
اینجانب دربرابر این حضور ولایت مدارانه و عزت مندانه تان سرفروتنی و احترام فرود آورده، سربلندی و عزت فزون‌تر را برایتان آرزومندم.
محمد اعرافی

 

حسین فلاح فرماندار میبد

بسمه تعالی

بی تردید حضور گسترده مردم شریف میبد در راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود بارندگی و برودت هوا نشان دهنده این است که پس از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم همچنان در صحنه بوده و پایبند به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

در میبد نه تنها حضور چشمگیر مردم کمتر از سال های گذشته نبود بلکه شاهد حضور نزدیک به ۱/۵ برابری این مردم شریف در شهرستان بودیم که نشان دهنده شعور و نشاط مردم برای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

اینجانب در پایان از آحاد مردم شریف و ولایتمدار شهرستان میبد، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، ادارات و ارگان ها، بسیجیان، بانوان، جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و … تقدیر و تشکر ویژه دارم. بر خود لازم می دانم از تلاش ها و برنامه ریزی های بسیج و سپاه شهرستان میبد، دفتر امام جمعه و مصلی، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و شورای تامین شهرستان جهت برگزاری با شکوه مراسمات دهه مبارک فجر و از اصحاب رسانه به دلیل اطلاع رسانی و پوشش خبری این مراسمات قدردانی داشته باشم.

حسین فلاح

فرماندار شهرستان میبد

 

مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد

بسم رب الشهداء و الصدیقین

۲۲ بهمن امسال نیز با شکوه و عظمت خاصی جلوه گر شد، نقاش این نگاره زیبا بر صفحه روزگار کسی نبود جز مردمی که عشق‌شان انقلاب و آرمان های امام روح الله موسوی خمینی(ره) و شهدای این راه پر افتخار است.

باید دست تک‌تک این مردم را بوسید و بر همت والایشان آفرین گفت؛ آنها که در برابر سختی ها چون کوه ایستادند و دربرابر نامه های نگاشته شده از جانب دشمن، که در قالب های مختلف برایشان گسیل می شد، ذره ای کرنش نکردند و انقلابشان را به حرف های تو خالی ابرقدرتهای خارجی و منافقین داخلی نفروختند.

و ای کاش هر مسئولی در جمهوری اسلامی بداند که تنها، وامدار و مدیون خون شهدا نیست، بلکه مدیون نفر به نفر مردمی است که در خیابان های نقطه نقطه این کشور برای احیاء آرمان های امام شعار دادند…

و درود بر مردمی که مرد هستند …

مصطفی بهشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد

 

علیرضا نقوی شهردار میبد

به نام خدای یگانه

مردم آگاه و غیور شهر میبد

حضور پرشور و آگاهانه شما، در جشن طلیعه خورشید انقلاب شکوهمند اسلامی؛ رزمایشی ملی بود که در آیینه تاریخ چهل ساله انقلاب، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی را انعکاسی جهانی داد.

آری بار دیگر حماسه انقلاب اسلامی در روز پیروزی گل بر گلوله خوش بر حافظه جهانیان ماندگار شد. درود خدا بر همه ملت ایران و شما مردم مؤمن، ولایتمدار، همیشه در صحنه و انقلابی شهر میبد که بار دیگر همگام با ملت غیور ایران اسلامی، برای تجدید بیعت با معمار کبیر انقلاب اسلامی، بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به دعوت رهبری معظم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی)، حماسه‌ای عظیم آفریدید.

اینجانب این حضور عاشقانه و مخلصانه شهروندان فهیم و مومن میبد، امامان جمعه موقت میبد، روحانیت معزز، فرماندار ارجمند شهرستان، مدیران و مسئولین دلسوز ،خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اعضای محترم شورای هاسلامی شهر میبد، نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی،اصناف، فرهنگیان، دانشجویان، مدیران و کارکنان خدوم شهرداری را ارج نهاده و از خداوند متعال توفیق شما، همه ملت شریف و بزرگوار ایران را در پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

علیرضا نقوی

شهردار میبد