آبگیری استخر شهیدیه تا دو هفته آینده انجام می شود

فرماندار میبد با اشاره به توجه ویژه به امر ورزش در سال ۹۷ به پروژه های مهم ورزشی پرداخت.

به گزارش میبدما به نقل از نارین؛ فرماندار میبد در ادامه به ساخت سالن ورزش مصلی آیت‌الله اعرافی اشاره کرد و گفت: عملیات احداث این سالن ورزشی با اعتبار یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شروع شده است.

وی همچنین به مراحل پایانی احداث استخر شهیدیه اشاره کرد و گفت: این فضای ورزشی ظرف دو هفته آینده آب‌گیری می‌شود و قابل استفاده است.

فرماندار میبد اضافه کرد: پروژه روشنایی چمن مصنوعی بفروئیه در دست انجام است و امیدواریم با قولهای داده شده، اولین زمین فوتبال با چمن مصنوعی در شهرستان ساخته شود.

وی ضمن قدردانی از مدیر کل تربیت بدنی استان یزد، از زحمات رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد نیز تشکر کرد و گفت: تیم صنایع میبد نیز با همت جوانان میبدی و حمایت برخی واحدهای صنعتی برای مسابقات لیگ دو کشور آماده شده و در تمرینات به سر می‌برد.

فلاح در پایان با تشکر از رسانه‌های شهرستان به خاطر پوشش برنامه‌های ورزشی، به نقش مهم آنها در انعکاس رویدادهای ورزشی و ترویج امر ورزش اشاره کرد و تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در مشارکت بیشتر شهروندان به فعالیت ورزشی به ویژه ورزش‌های همگانی و توسعه نشاط و سلامت جامعه نقش‌آفرین باشند و مسئولان را در امر نیازسنجی و ایجاد بسترهای مناسب ورزشی یاری کنند.