مردم میبد فرهنگ و اخلاق مثال‌زدنی خود را در بازی روز چهارشنبه نشان دهند/ با قرعه‌کشی بین تماشاگران، ۴۵ نفر کمک هزینه سفر کربلا هدیه می گیرند

مصطفی زارع گفت: پس از نزدیک به یک سال رایزنی و دو بار تغییر تاریخ بازی، موفق شدیم ستارگان سابق فوتبال کشور را به میبد دعوت کنیم.

به گزارش میبدما؛ مصطفی زارع مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مهربد در نشست خبری با اصحاب رسانه میبد اظهار داشت: ورزشگاه چمران میبد این روزها در حال آماده سازی برای بازی ستارگان سابق فوتبال ایران و پیشکسوتان مهربد میبد است.

وی افزود: در این مدت همبستگی خوبی را از طرف مسئولین و مخصوصا فرمانداری شاهد بودیم و رئیس اداره ورزش و جوانان، شهرداری های میبد و بفروئیه، نیروی انتظامی و دیگر مسئولین حمایت های خوبی از این کار صورت دادند.

زارع با تشکر از حسین فلاح فرماندار میبد به علت رایزنی حضوری در مرکز استان برای گرفتن آسفالت جهت اصلاح ورودی ورزشگاه و تشکر از صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد، گفت: این ورزشگاه شاید تا ده سال دیگر هم نمی توانست به این حد آمادگی برای انجام امور ورزشی برسد که به لطف خدا، به علت این برنامه و بازی ویژه، این آمادگی برای ورزشگاه به ارمغان آمد.

وی برگزاری این بازی را اتفاقی تاریخی برای میبد و میبدی ها عنوان کرد و ادامه داد: برخی در مورد قیمت بالای بلیط می پرسند که باید بگویم فروش بلیط با این مبلغ برای تامین هزینه های برگزاری مسابقه ای در این سطح است و اگر درآمد اضافه ای نیز کسب شد، خرج خانواده های بی بضاعت می کنیم.

مصطفی زارع با تشکر ویژه از صفدری زاده از خیرین شهرستان میبد، ابراز داشت: تامین ۴۰ کمک هزینه سفر کربلا در ایام اربعین به همراهی کاروان مورد نظر آقای صفدری زاده، از گزینه های ویژه مسابقه ستارگان فوتبال و مهربد میبد است که با قرعه کشی شماره روی بلیط انجام می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اهدای جایزه ۵ کمک هزینه یک میلیون تومانی جهت مسافرت کربلا با قرعه کشی، از طرف باشگاه مهربد برای تماشاگران این مسابقه نیز در نظر گرفته شده است.

زارع با اشاره به برنامه های جنبی این مسابقه مانند اجرا و خوانندگی امیر تاجیک و اجرای برنامه روپایی توسط جهرمی، رکورددار جهان، بیان داشت: داوری این مسابقه نیز توسط مسعود مرادی از داوران سابق و مطرح کشور انجام می گیرد و در این امر آقایان زارع از دواران کشوری، احمدی از داوران میبدی و یک داور پیشکسوت میبدی دیگر ایشان را کمک می کنند.

وی با اشاره به سفر بازیکنان سابق فوتبال ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دو گروه به میبد، ادامه داد: تامین مسائل امنیتی این بازی به دست نیروی انتظامی می باشد و از مردم عزیز هم می خواهیم که به علت کم کردن بار ترافیک، تا حد ممکن از وسایل نقلیه مانند خطوط واحد که البته به صورت رایگان سرویس دهی می کنند و یا موتورسیکلت برای آمدن به ورزشگاه اقدام کنند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مهربد افزود: برنامه ریزی شده است که بین همه تماشاگران پرچم ایران پخش شود و در صورت پاسخ مثبت صدا و سیمای یزد، پخش مستقیم آن از شبکه یزد و به تبع آن در صدا و سیمای کشور نیز شاهد باشیم، این در حالی است که امکان حضور گروه برنامه ۹۰ نیز در این مسابقه وجود دارد.

مصطفی زارع در انتها با اشاره به حضور تماشاگران دیگر شهرستان ها در این بازی، گفت: از مردم عزیز میبد هم می خواهیم که تمام تلاش خود را برای نشان دادن فرهنگ و اخلاق خوب و مثال زدنی خود داشته باشند.

مسئول فرهنگی باشگاه: شعار میبد با مردمان اخلاقمدار و با مسئولیت را تحقق می بخشیم

سعید زارع مسئول فرهنگی باشگاه مهربد نیز در ادامه گفت: شعار ما در این بازی که روی بلیط های مسابقه نیز درج شده است؛ “میبد ۲۰۲۰، شهری با مردمان اخلاقمدار و مسئولیت پذیر” است.

وی افزود: امیدواریم در قالب این بازی و حواشی خوبی که برای شهر اتفاق می افتد، بتوانیم با ایجاد کمپینی، شعار مورد نظر را در ادامه و در آینده نیز پیگیری و تحقق بخشیم.

زارع بیان داشت: در مسابقه نیز تراکت هایی بین تماشاگران پخش می شود که این شعار را در محورهای مختلف تبیین می کند و امیدواریم این یک شروع خوب برای یک اتفاق خوب و مبارک بین عموم مردم ما باشد.

سعید زارع گفت: روی تربیت اجتماعی و فرهنگی بچه هایی که در حال آموزش فوتبال نیز هستند در این باشگاه کار می شود و به این اعتقاد داریم که با ورزش می توانیم فرهنگ بهتر و والاتری نیز برای شهر رقم بزنیم.

 

لازم به ذکر است که در حاشیه این نشست خبری، بازدیدی از ورزشگاه و میزان پیشرفت فعالیت اصلاح آن نیز صورت گرفت.