انعکاسی ناقص از بیانات آیت الله اعرافی در سایت و کانال های فرمانداری میبد+ تصاویر
بیانات آیت الله اعرافی در جمع خبرنگاران میبدی در سایت و کانال های اطلاع رسانی فرمانداری میبد دچار انعکاسی ناقص شد.
به گزارش میبدما؛ آیت الله اعرافی در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه میبد در ادامه تاکیداتش بر قوی تر و تخصصی تر شدن جریان رسانه ای در شهرستان، اشاره ای نیز به ورود جریان رسانه ای به عمق ادارات داشت.
ایشان ضمن اشاره به ورود به ادارات حتی با پشتیبانی مالی از طرف خود ادارات و فرمانداری، از اصحاب رسانه خواست اگر در این ادارات کار خوبی صورت گرفته بازتاب داده شود و “اگر جایی کوتاهی صورت گرفته نیز روی آن دست گذاشته شود” و …
متاسفانه این خبر در سایت و کانال فرمانداری به شیوه ای ناقص بازتاب داده شد و متن مخابره شده، بیشتر گویای این است که رسانه ها در عمق ادارات فقط کارهای خوب صورت گرفته را بازتاب دهند.
هر چند می توان به احتمال زیاد این اشتباه را سهوی فرض کرد ولی تیتر زدن و تاکید کردن بر خبری ناقص که بخش دوم آن از بخش ارائه شده مهمتر نیز هست، اینگونه می رساند که اصحاب رسانه در این بخش ضعیف عمل کرده اند، در حالی که اصولاً اکثر قریب به اتفاق رسانه های میبدی بازتاب خوبی های ادارات و ارگان های دولتی را در برنامه داشته اند.
میبدما، ضمن درخواست از این دوستان جهت بازتاب صحیح و کامل خبر، در جایگاه رسانه ای کاملا مردمی و غیر وابسته، همان طور که بازتاب خدمت های مسئولین را در برنامه داشته، نارسایی و کم کاری های صورت گرفته را نیز به نقد و تحلیل می کشد.
سایت و کانال روابط عمومی فرمانداری


سایت میبدما


ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰